På grund af et systemskifte hos vores leverandør er der en mulighed for, at visse ordrer kan blive forsinkede.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Bruuns Bøger Aps
Bruuns Bøger Aps
Hammerhusvej 22
4100
TLF: +4542489977
CVR: 43277820

Betaling

Bruuns Bøger Aps modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)
Bruuns Bøger Aps benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Bestilling

Ved bestilling hos Bruuns Bøger får du en elektronisk kvittering for at vi har modtaget din ordre. Denne mail er derfor ikke en juridisk bindene ordrebekræftelse, men en elektronisk kvittering for at vi har modtaget din bestilling. Vi forhold os derfor retten til annullere din ordre ved udsolgt produkter, tekniske fejl og tastefejl. Over 95% af vores ordre går igennem helt normalt uden nogle komplikationer. Hvis der dog skulle formekomme noget med din ordre som et udsolgt produkt eller lignende, vil vi kontakte dig hurtigst muligt på mail eller telefon.
Når vi har alle dine bestilte produkter på lager, vil du modtage en mail omkring din ordre, samt en mail med Track and trace på dine pakker. 


Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-2 dages levering for produkter på lager, hvis du bestiller med GLS. 2-5 dages levering for vare som vi ikke har på lager, men kan skaffes hos dansk leverandør. 3-7 dage for vare hos engelsk leverandør, som vi ikke har på lager. Hvis du bestiller to eller flere bøger, som har forskellige leveringstider, vil alle bøgerne sendes afsted samlet, og den længst angivet leveringstid vil være gældende, medmindre andet aftalt. 
Hvis leveringstiden er angivet som “mangler hos leverandør. Leveringstid ukendt.”, kan du stadig bestille bogen hos os, og vi vil skaffe den hjem hurtigst muligt. Når vi kender leveringstiden, vil du som kunde blive informeret omkring dette. 
Hvis du har spørgsmål omkring din ordre eller andet, bedes du kontakte os på Kundeservice@bruunsboeger.dk
Ved bestilling efter kl 14:00, vil den første leveringdag først begynde fra næste hverdag. 


Bruuns Bøger Aps afsender varer med følgende: GLS – Erhverv, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop, 
Fragten bliver beregnet ud fra vægt.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig. Der vil blive pålagt et returgebyr på 40 kr.
Fortrydelsesret
Vi tilbyder 30 dages returret på alle vores fysiske produkter, fra du har modtaget dit køb. 
Læs mere på forbrugerombudsmandens hjemmeside.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Bruuns Bøger Aps at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Bruuns Bøger Aps i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Bruuns Bøger Aps dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Bruuns Bøger Aps
Hammerhusvej 22

TLF: +4542489977
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Bruuns Bøger Aps, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Bruuns Bøger Aps og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Bruuns Bøger Aps har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Bruuns Bøger Aps er: Malthe Staxen Bruun
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Bruuns Bøger Aps har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til malthe@bruunsboeger.dk.
Cookies
På Bruunsboeger.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop

Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på Bruunsboeger.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Bruuns Bøger Aps’s hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klagerforsendelsestid