Tilbud!
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Offentlig ledelse og strategisk kommunikation

Tilbud!

Denne bog har fokus på offentlige ledere og strategisk kommunikation. Strategisk kommunikation er blevet et ledelsesværktøj som synes mere og mere væsentligt, også for offentlige ledere. Bogen beskriver en række af centrale ledelsesudfordringer, som knytter sig til strategisk kommunikation i forbindelse med interne kommunikationsprocesser. Det kan være i forløb med forandringer og digitalisering samt i forbindelse med kommunikationen med medierne, for eksempel under kriser. Eller når man som leder ønsker at arbejde strategisk med sit omdømme.   Bogens udgangspunkt er, at der er en række særlige kendetegn ved den offentlige sektor, både i de offentlige organisationer og i deres omgivelser, som skaber nogle specielle udfordringer. Det gælder også for offentlige lederes håndtering af de strategiske kommunikationsprocesser. Derfor diskuterer en række af bidragene, hvorledes mere generiske kommunikationsteorier kan oversættes til en sammenhæng, der gælder for den offentlige sektor.

Original price was: 303,95 kr..Current price is: 278,95 kr..

På lager: På lager

Forfatter: Heidi Houlberg Salomonsen (red.)
Varenummer: 9788757424997
Sidetal: 208
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier:

Denne bog har fokus på offentlige ledere og strategisk kommunikation. Strategisk kommunikation er blevet et ledelsesværktøj som synes mere og mere væsentligt, også for offentlige ledere. Bogen beskriver en række af centrale ledelsesudfordringer, som knytter sig til strategisk kommunikation i forbindelse med interne kommunikationsprocesser. Det kan være i forløb med forandringer og digitalisering samt i forbindelse med kommunikationen med medierne, for eksempel under kriser. Eller når man som leder ønsker at arbejde strategisk med sit omdømme.   Bogens udgangspunkt er, at der er en række særlige kendetegn ved den offentlige sektor, både i de offentlige organisationer og i deres omgivelser, som skaber nogle specielle udfordringer. Det gælder også for offentlige lederes håndtering af de strategiske kommunikationsprocesser. Derfor diskuterer en række af bidragene, hvorledes mere generiske kommunikationsteorier kan oversættes til en sammenhæng, der gælder for den offentlige sektor.

Vægt 356 g
Størrelse 14 × 155 × 230 mm
Forlag

Jurist- og Økonomforbundet

Udgivelsesdato

Originaltitel

Serie

Studier i offentlig ledelse, styring og forvaltning

Tilbud!

Offentlig ledelse og strategisk kommunikation

Forfatter: Heidi Houlberg Salomonsen (red.)
SKU: 9788757424997

Original price was: 303,95 kr..Current price is: 278,95 kr..

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 208

Denne bog har fokus på offentlige ledere og strategisk kommunikation. Strategisk kommunikation er blevet et ledelsesværktøj som synes mere og mere væsentligt, også for offentlige ledere. Bogen beskriver en række af centrale ledelsesudfordringer, som knytter sig til strategisk kommunikation i forbindelse med interne kommunikationsprocesser. Det kan være i forløb med forandringer og digitalisering samt i forbindelse med kommunikationen med medierne, for eksempel under kriser. Eller når man som leder ønsker at arbejde strategisk med sit omdømme.   Bogens udgangspunkt er, at der er en række særlige kendetegn ved den offentlige sektor, både i de offentlige organisationer og i deres omgivelser, som skaber nogle specielle udfordringer. Det gælder også for offentlige lederes håndtering af de strategiske kommunikationsprocesser. Derfor diskuterer en række af bidragene, hvorledes mere generiske kommunikationsteorier kan oversættes til en sammenhæng, der gælder for den offentlige sektor.

Vægt 356 g
Størrelse 14 × 155 × 230 mm
Forlag

Jurist- og Økonomforbundet

Udgivelsesdato

Originaltitel

Serie

Studier i offentlig ledelse, styring og forvaltning