Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

I sku’ bare ha’ set mig

I sku’ bare ha’ set mig handler om 27 begivenheder eller forløb, hvor det pædagogiske arbejde med tidligt omsorgssvigtede børn og unge lykkes.

Daniel N. Sterns teori om børns normaludvikling i de første leveår danner ramme for fortællingerne i bogen. Personalet på døgninstitutionen Tippen var i 2009 igennem et undervisningsforløb, hvor de fik indsigt i Sterns teori, og det er bl.a. på den fælles baggrund, at omsorgsarbejdet siden er blevet tilrettelagt. Et arbejde der handler om at skabe forsinket udvikling respektfuldt i samspil med barnet eller den unge.

Bogen henvender sig til studerende, pædagoger, lærere og psykologer samt andre, som er interesserede i udviklingsarbejde med børn og unge.

 

 

 

269,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Aksel Rask;Rikke Yde Tordrup
Varenummer: 9788750051794
Sidetal: 160
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

I sku’ bare ha’ set mig handler om 27 begivenheder eller forløb, hvor det pædagogiske arbejde med tidligt omsorgssvigtede børn og unge lykkes.

Daniel N. Sterns teori om børns normaludvikling i de første leveår danner ramme for fortællingerne i bogen. Personalet på døgninstitutionen Tippen var i 2009 igennem et undervisningsforløb, hvor de fik indsigt i Sterns teori, og det er bl.a. på den fælles baggrund, at omsorgsarbejdet siden er blevet tilrettelagt. Et arbejde der handler om at skabe forsinket udvikling respektfuldt i samspil med barnet eller den unge.

Bogen henvender sig til studerende, pædagoger, lærere og psykologer samt andre, som er interesserede i udviklingsarbejde med børn og unge.

 

 

 

Vægt 300 g
Størrelse 8 × 140 × 222 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato

Originaltitel

Forfatter

I sku’ bare ha’ set mig

Forfatter: Aksel Rask;Rikke Yde Tordrup
SKU: 9788750051794

269,96 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 160

I sku’ bare ha’ set mig handler om 27 begivenheder eller forløb, hvor det pædagogiske arbejde med tidligt omsorgssvigtede børn og unge lykkes.

Daniel N. Sterns teori om børns normaludvikling i de første leveår danner ramme for fortællingerne i bogen. Personalet på døgninstitutionen Tippen var i 2009 igennem et undervisningsforløb, hvor de fik indsigt i Sterns teori, og det er bl.a. på den fælles baggrund, at omsorgsarbejdet siden er blevet tilrettelagt. Et arbejde der handler om at skabe forsinket udvikling respektfuldt i samspil med barnet eller den unge.

Bogen henvender sig til studerende, pædagoger, lærere og psykologer samt andre, som er interesserede i udviklingsarbejde med børn og unge.

 

 

 

Vægt 300 g
Størrelse 8 × 140 × 222 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato

Originaltitel

Forfatter