Leveringstid: 3-5 Hverdage

1. akt begynder med dig


Hvordan tilegner nye foyermedarbejdere sig den vigtige viden om, hvordan man yder god publikumsservice? Og hvad vil det egentlig sige at yde god publikumsservice?


1. AKT BEGYNDER MED DIG – en guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere introducerer foyermedarbejderen til en basisviden inden for god publikumsservice. At yde god service kan lyde enkelt, men kan sagtens være vanskeligt, særligt hvis man har en dårlig dag eller ikke har prøvet at arbejde med kundeservice før.

Maria Christensen giver i denne guide et bud på, hvad man som minimum bør vide, og dette i en enkel form, så man nemt kan danne sig et overblik og hurtigt tilegne sig den vigtige viden om, hvad god publikumsservice er.

Forord af Theatre Director, Actor and Writer Vivienne McKee.

 

 

92,82 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Maria Christensen
Varenummer: 9788797190210
Sidetal: 76
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,


Hvordan tilegner nye foyermedarbejdere sig den vigtige viden om, hvordan man yder god publikumsservice? Og hvad vil det egentlig sige at yde god publikumsservice?


1. AKT BEGYNDER MED DIG – en guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere introducerer foyermedarbejderen til en basisviden inden for god publikumsservice. At yde god service kan lyde enkelt, men kan sagtens være vanskeligt, særligt hvis man har en dårlig dag eller ikke har prøvet at arbejde med kundeservice før.

Maria Christensen giver i denne guide et bud på, hvad man som minimum bør vide, og dette i en enkel form, så man nemt kan danne sig et overblik og hurtigt tilegne sig den vigtige viden om, hvad god publikumsservice er.

Forord af Theatre Director, Actor and Writer Vivienne McKee.

 

 

Forlag

1st Balcony Books

Udgivelsesdato

Forfatter

1. akt begynder med dig

Forfatter: Maria Christensen
SKU: 9788797190210

92,82 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 76
Tags: ,


Hvordan tilegner nye foyermedarbejdere sig den vigtige viden om, hvordan man yder god publikumsservice? Og hvad vil det egentlig sige at yde god publikumsservice?


1. AKT BEGYNDER MED DIG – en guide til kundeservicetræning for foyermedarbejdere introducerer foyermedarbejderen til en basisviden inden for god publikumsservice. At yde god service kan lyde enkelt, men kan sagtens være vanskeligt, særligt hvis man har en dårlig dag eller ikke har prøvet at arbejde med kundeservice før.

Maria Christensen giver i denne guide et bud på, hvad man som minimum bør vide, og dette i en enkel form, så man nemt kan danne sig et overblik og hurtigt tilegne sig den vigtige viden om, hvad god publikumsservice er.

Forord af Theatre Director, Actor and Writer Vivienne McKee.

 

 

Forlag

1st Balcony Books

Udgivelsesdato

Forfatter