Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Bedst til medarbejderoplevelser

Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få organisationer har igangsat rejsen på trods af, at området påvirker top- og bundlinje på mindst 8 forskellige dimensioner.
EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer.  Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant.
  1. En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten: Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX ‘WHY’ og skab en stærk EX-organisering og governance
  2. Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling
  3. Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på  oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse
  4. Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne
Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.

230,95 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Søren Smit, Thomas Vestergaard, Morten Henriksen
Varenummer: 9788771920697
Sidetal: 296
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier:
Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få organisationer har igangsat rejsen på trods af, at området påvirker top- og bundlinje på mindst 8 forskellige dimensioner.
EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer.  Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant.
  1. En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten: Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX ‘WHY’ og skab en stærk EX-organisering og governance
  2. Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling
  3. Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på  oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse
  4. Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne
Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.
Vægt 492 g
Størrelse 25 × 152 × 212 mm
Forlag

Spintype

Udgivelsesdato

Bedst til medarbejderoplevelser

Forfatter: Søren Smit, Thomas Vestergaard, Morten Henriksen
SKU: 9788771920697

230,95 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 296
Området medarbejderoplevelser (EX) er i sin spæde start. Flere og flere taler om det. Der kigges mod området kundeoplevelser (CX), buzzwords kommer til, men kun de få organisationer har igangsat rejsen på trods af, at området påvirker top- og bundlinje på mindst 8 forskellige dimensioner.
EX-området er stort og har potentiale til at blive lige så betydende som CX, der i dag er et strategisk omdrejningspunkt i mange organisationer.  Flere organisationer arbejder med delområder i form af bl.a. Journey mapping, hyppigere medarbejderindsigt og People analytics. Det er positivt, men der er brug for en bredere holistisk tilgang, hvis EX skal få en betydende plads på landkortet og i sidste ende påvirke top- og bundlinjen signifikant.
  1. En EX-transformation kræver radikale tiltag baseret på følgende hjørnesten: Skab de strategiske rammer – få C-level engageret, etabler et økonomisk EX ‘WHY’ og skab en stærk EX-organisering og governance
  2. Etabler en data-drevet kultur – skab hyppigere indsigter, lav næste generations analyser, skab et EX-sprog og understøt handling
  3. Implementer en helt ny måde at arbejde på – baseret på  oplevelsesforståelse, design sprint, Journey mapping og teknologi-understøttelse
  4. Transformer medarbejderoplevelsen – få styr på basis, revitaliser hovedrejserne, involver hele organisationen og personificér oplevelserne
Bogen giver HR og topledelsen 16 konkrete tiltag, som kan bringe en organisations medarbejderoplevelser til et nyt højere niveau.
Vægt 492 g
Størrelse 25 × 152 × 212 mm
Forlag

Spintype

Udgivelsesdato