Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Billedernes historie

Ved at sætte et righoldigt billedmateriale i spil – et stillfoto fra en Disney tegnefilm konfronteret med et japansk træsnit af Hiroshige, en scene fra en film af Eisenstein med et maleri af Velázquez – overskrider forfatterne de grænser, der normalt er stukket ud imellem finkultur og populær underholdning, og skaber uventede forbindelser henover forskelle i tid og medierne imellem.

David Hockney hævder, at hvad enten billeder er skabt med en pensel, et kamera eller et digitalt program, og uafhængigt af, om de befinder sig på væggene i huler eller på computerskærmene, så er de først og fremmest billeder. Og for at vi kan se verden omkring os – og derved os selv – har vi brug for billedernes historie.

 

 

233,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: David Hockney;Martin Gayford
Varenummer: 9788702242799
Sidetal: 360
Sprog: dan
Format: Indbundet
Kategorier: ,

Ved at sætte et righoldigt billedmateriale i spil – et stillfoto fra en Disney tegnefilm konfronteret med et japansk træsnit af Hiroshige, en scene fra en film af Eisenstein med et maleri af Velázquez – overskrider forfatterne de grænser, der normalt er stukket ud imellem finkultur og populær underholdning, og skaber uventede forbindelser henover forskelle i tid og medierne imellem.

David Hockney hævder, at hvad enten billeder er skabt med en pensel, et kamera eller et digitalt program, og uafhængigt af, om de befinder sig på væggene i huler eller på computerskærmene, så er de først og fremmest billeder. Og for at vi kan se verden omkring os – og derved os selv – har vi brug for billedernes historie.

 

 

Billedernes historie

Forfatter: David Hockney;Martin Gayford
SKU: 9788702242799

233,96 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Indbundet
Sprog: dan
Sidetal: 360

Ved at sætte et righoldigt billedmateriale i spil – et stillfoto fra en Disney tegnefilm konfronteret med et japansk træsnit af Hiroshige, en scene fra en film af Eisenstein med et maleri af Velázquez – overskrider forfatterne de grænser, der normalt er stukket ud imellem finkultur og populær underholdning, og skaber uventede forbindelser henover forskelle i tid og medierne imellem.

David Hockney hævder, at hvad enten billeder er skabt med en pensel, et kamera eller et digitalt program, og uafhængigt af, om de befinder sig på væggene i huler eller på computerskærmene, så er de først og fremmest billeder. Og for at vi kan se verden omkring os – og derved os selv – har vi brug for billedernes historie.