Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 12

Branding

Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, services, oplevelser, steder, politik, arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og berømtheder. Det er svært at finde et område, hvor branding ikke spiller en rolle.

Branding. Teori, modeller, analyse får du en introduktion til branding som fænomen og til en række kendte og klassiske teorier og modeller samt et mere specialiseret indblik i områder som corporate branding, storytelling, politisk branding, placebranding, influencer marketing, brandkriser, employer branding, oplevelsesbaseret branding, brand communities og personlig branding.
Bogen introducerer en tilgang, hvor kommunikation anses som konstituerende for brandet, og hvor diskurser, narrativer og semiotik spiller en central rolle. I dette perspektiv defineres et brand som et diskursivt brand space, hvilket betyder, at et brand skabes gennem alle de diskurser, der produceres om det. Det medfører, at eksterne aktører er med til at skabe brandet i lige så høj grad som brandet selv. Brandledelse bliver derfor et spørgsmål om ledelse af betydningsdannelse og mening.
Bogen er skrevet til studerende på videregående uddannelser på bachelor- og kandidatniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.
En kode i bogen giver adgang til quizzer, materialer og bogens kapitel 17-20.

 

 

 

456,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Heidi Hansen
Varenummer: 9788759329757
Sidetal: 488
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, services, oplevelser, steder, politik, arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og berømtheder. Det er svært at finde et område, hvor branding ikke spiller en rolle.

Branding. Teori, modeller, analyse får du en introduktion til branding som fænomen og til en række kendte og klassiske teorier og modeller samt et mere specialiseret indblik i områder som corporate branding, storytelling, politisk branding, placebranding, influencer marketing, brandkriser, employer branding, oplevelsesbaseret branding, brand communities og personlig branding.
Bogen introducerer en tilgang, hvor kommunikation anses som konstituerende for brandet, og hvor diskurser, narrativer og semiotik spiller en central rolle. I dette perspektiv defineres et brand som et diskursivt brand space, hvilket betyder, at et brand skabes gennem alle de diskurser, der produceres om det. Det medfører, at eksterne aktører er med til at skabe brandet i lige så høj grad som brandet selv. Brandledelse bliver derfor et spørgsmål om ledelse af betydningsdannelse og mening.
Bogen er skrevet til studerende på videregående uddannelser på bachelor- og kandidatniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.
En kode i bogen giver adgang til quizzer, materialer og bogens kapitel 17-20.

 

 

 

Vægt 925 g
Størrelse 30 × 173 × 240 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Branding

Forfatter: Heidi Hansen
SKU: 9788759329757

456,00 kr.

Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 12
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 488

Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, services, oplevelser, steder, politik, arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og berømtheder. Det er svært at finde et område, hvor branding ikke spiller en rolle.

Branding. Teori, modeller, analyse får du en introduktion til branding som fænomen og til en række kendte og klassiske teorier og modeller samt et mere specialiseret indblik i områder som corporate branding, storytelling, politisk branding, placebranding, influencer marketing, brandkriser, employer branding, oplevelsesbaseret branding, brand communities og personlig branding.
Bogen introducerer en tilgang, hvor kommunikation anses som konstituerende for brandet, og hvor diskurser, narrativer og semiotik spiller en central rolle. I dette perspektiv defineres et brand som et diskursivt brand space, hvilket betyder, at et brand skabes gennem alle de diskurser, der produceres om det. Det medfører, at eksterne aktører er med til at skabe brandet i lige så høj grad som brandet selv. Brandledelse bliver derfor et spørgsmål om ledelse af betydningsdannelse og mening.
Bogen er skrevet til studerende på videregående uddannelser på bachelor- og kandidatniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.
En kode i bogen giver adgang til quizzer, materialer og bogens kapitel 17-20.

 

 

 

Vægt 925 g
Størrelse 30 × 173 × 240 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter