Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
76,76 kr.
1
Subtotal: 76,76 kr.
Summer Fever
1 × 76,76 kr.
Subtotal: 76,76 kr.
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Branding 2. udgave

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.

Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:

– brandarkitektur

– corporate branding

– storytelling

– storytelling som ledelsesværktøj

– co-branding

– celebrity branding

– brandpersonlighed

– oplevelsesbaseret branding

– place branding

– online branding

– employer branding

– brand equity

– brandets byggeklodser.

 

 

 

 

441,60 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Heidi Hansen
Varenummer: 9788759323953
Sidetal: 475
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier: ,

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.

Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:

– brandarkitektur

– corporate branding

– storytelling

– storytelling som ledelsesværktøj

– co-branding

– celebrity branding

– brandpersonlighed

– oplevelsesbaseret branding

– place branding

– online branding

– employer branding

– brand equity

– brandets byggeklodser.

 

 

 

 

Branding 2. udgave

Forfatter: Heidi Hansen
SKU: 9788759323953

441,60 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 475

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.

Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:

– brandarkitektur

– corporate branding

– storytelling

– storytelling som ledelsesværktøj

– co-branding

– celebrity branding

– brandpersonlighed

– oplevelsesbaseret branding

– place branding

– online branding

– employer branding

– brand equity

– brandets byggeklodser.