Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

De satans kunder

Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.

Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang.

De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.

 

 

272,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Søren Rasmussen
Varenummer: 9788772166933
Sidetal: 0
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier:

Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.

Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang.

De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.

 

 

Vægt 584 g
Størrelse 16 × 160 × 226 mm
Forlag

Frydenlund

Udgivelsesdato

Forfatter

De satans kunder

Forfatter: Søren Rasmussen
SKU: 9788772166933

272,96 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 0

Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.

Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang.

De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.

 

 

Vægt 584 g
Størrelse 16 × 160 × 226 mm
Forlag

Frydenlund

Udgivelsesdato

Forfatter