Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 37

Den digitale virksomhed i praksis

Den digitale virksomhed i praksis giver en indføring i, hvad det vil sige at være en digital virksomhed, hvilke tiltag man kan tage, og hvilke tendenser der tegner sig for den digitale fremtid.

Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretnings-modeller, der passer til den digitale virkelighed ved, at de:
• indretter sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med
• gør deres produkter, processer og platforme digitale og omsætter dem til vækst og indtjening.
For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til.
Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er samt viden om, hvordan de kan bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.

 

 

57,60 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Henrik Valentin Jensen
Varenummer: 9788759336861
Sidetal: 240
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Den digitale virksomhed i praksis giver en indføring i, hvad det vil sige at være en digital virksomhed, hvilke tiltag man kan tage, og hvilke tendenser der tegner sig for den digitale fremtid.

Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretnings-modeller, der passer til den digitale virkelighed ved, at de:
• indretter sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med
• gør deres produkter, processer og platforme digitale og omsætter dem til vækst og indtjening.
For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til.
Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er samt viden om, hvordan de kan bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.

 

 

Vægt 318 g
Størrelse 12 × 157 × 231 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Den digitale virksomhed i praksis

Forfatter: Henrik Valentin Jensen
SKU: 9788759336861

57,60 kr.

Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 37
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 240

Den digitale virksomhed i praksis giver en indføring i, hvad det vil sige at være en digital virksomhed, hvilke tiltag man kan tage, og hvilke tendenser der tegner sig for den digitale fremtid.

Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretnings-modeller, der passer til den digitale virkelighed ved, at de:
• indretter sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med
• gør deres produkter, processer og platforme digitale og omsætter dem til vækst og indtjening.
For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til.
Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er samt viden om, hvordan de kan bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.

 

 

Vægt 318 g
Størrelse 12 × 157 × 231 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter