Leveringstid: POD 3-8 dages lev. tid

Duk Op Shops vol 3.1

Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter.

Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.

Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.

Bog-magasinet “Duk Op Shop vol. 3 – Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop” indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.

Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.

 

 

 

105,00 kr.

Ikke på lager

Forfatter: Anine Thomsen;Anine Thomsen
Varenummer: 9788743010869
Sidetal: 64
Sprog: dan
Format: Paperback

Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter.

Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.

Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.

Bog-magasinet “Duk Op Shop vol. 3 – Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop” indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.

Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.

 

 

 

Vægt108 g
Størrelse4 × 210 × 150 mm
Forlag

Books on Demand

Udgivelsesdato

Forfatter

Duk Op Shops vol 3.1

Forfatter: Anine Thomsen;Anine Thomsen
SKU: 9788743010869

105,00 kr.

Leveringstid: POD 3-8 dages lev. tid
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 64

Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter.

Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.

Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.

Bog-magasinet “Duk Op Shop vol. 3 – Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop” indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.

Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.

 

 

 

Vægt108 g
Størrelse4 × 210 × 150 mm
Forlag

Books on Demand

Udgivelsesdato

Forfatter