Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

E-handel

Elektronisk handel – e-handel – er et område, hvis udbredelse og betydning bliver større og større. Samtidig konkluderer undersøgelser gang på gang, at danske virksomheder ikke er gode nok til at efterleve reglerne på området.

Bogen behandler de praktiske problemstillinger, der typisk opstår, når virksomheder etablerer og driver en e-handels-løsning.

Bogen behandler bl.a. emner som:

  • E-handelslovens regler
  • Forbrugeraftalelovens fjernsalgsregler
  • Ansvaret for indholdet på hjemmesiden
  • Markedsføring
  • Aftaleindgåelse
  • Betaling
  • Persondatabeskyttelse

Herudover berøres salg til udlandet og salg via mobilterminaler.

Denne 2. udgave baserer sig på en række nyere lovændringer, der har fået indflydelse på e-handel i Danmark.

Målgruppe

Bogen henvender sig til jurister og andre, f.eks. revisorer, offentlige myndigheder, reklamebureauer og webbureauer, der i det daglige beskæftiger sig med e-handels-løsninger.

Om forfatterne

Peter Fogh Knudsen er kundeambassadør hos teleselskabet 3 og ansat som ekstern lektor på Københavns Universitet, hvor han underviser i faget forbrugerret. Han har tidligere været leder af Forbruger Europa, hvor han har beskæftiget sig meget med e-handel på tværs af EU’s grænser, ligesom han har været ansat i Forbrugerstyrelsen, hvor han bl.a. var med til at udarbejde de nordiske forbrugerombudsmænds standpunkt til handel og markedsføring på internettet.

Thomas Munk Rasmussen er advokat i Delacour Dania. Han har igennem flere år beskæftiget sig med it- og immaterialretlige emner, herunder e-handel. Han har været med til at skrive bogen ”Domænenavne – en juridisk håndbog” og er desuden ansat som ekstern lektor på Københavns Universitet, hvor han underviser i faget European E-commerce Law.

 

 

669,60 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Thomas Munk Rasmussen; Peter Fogh Knudsen
Varenummer: 9788761930064
Sidetal: 0
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Elektronisk handel – e-handel – er et område, hvis udbredelse og betydning bliver større og større. Samtidig konkluderer undersøgelser gang på gang, at danske virksomheder ikke er gode nok til at efterleve reglerne på området.

Bogen behandler de praktiske problemstillinger, der typisk opstår, når virksomheder etablerer og driver en e-handels-løsning.

Bogen behandler bl.a. emner som:

  • E-handelslovens regler
  • Forbrugeraftalelovens fjernsalgsregler
  • Ansvaret for indholdet på hjemmesiden
  • Markedsføring
  • Aftaleindgåelse
  • Betaling
  • Persondatabeskyttelse

Herudover berøres salg til udlandet og salg via mobilterminaler.

Denne 2. udgave baserer sig på en række nyere lovændringer, der har fået indflydelse på e-handel i Danmark.

Målgruppe

Bogen henvender sig til jurister og andre, f.eks. revisorer, offentlige myndigheder, reklamebureauer og webbureauer, der i det daglige beskæftiger sig med e-handels-løsninger.

Om forfatterne

Peter Fogh Knudsen er kundeambassadør hos teleselskabet 3 og ansat som ekstern lektor på Københavns Universitet, hvor han underviser i faget forbrugerret. Han har tidligere været leder af Forbruger Europa, hvor han har beskæftiget sig meget med e-handel på tværs af EU’s grænser, ligesom han har været ansat i Forbrugerstyrelsen, hvor han bl.a. var med til at udarbejde de nordiske forbrugerombudsmænds standpunkt til handel og markedsføring på internettet.

Thomas Munk Rasmussen er advokat i Delacour Dania. Han har igennem flere år beskæftiget sig med it- og immaterialretlige emner, herunder e-handel. Han har været med til at skrive bogen ”Domænenavne – en juridisk håndbog” og er desuden ansat som ekstern lektor på Københavns Universitet, hvor han underviser i faget European E-commerce Law.

 

 

Forlag

Thomson Reuters A/S

Udgivelsesdato

Forfatter

E-handel

Forfatter: Thomas Munk Rasmussen; Peter Fogh Knudsen
SKU: 9788761930064

669,60 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 0
Tags: ,

Elektronisk handel – e-handel – er et område, hvis udbredelse og betydning bliver større og større. Samtidig konkluderer undersøgelser gang på gang, at danske virksomheder ikke er gode nok til at efterleve reglerne på området.

Bogen behandler de praktiske problemstillinger, der typisk opstår, når virksomheder etablerer og driver en e-handels-løsning.

Bogen behandler bl.a. emner som:

  • E-handelslovens regler
  • Forbrugeraftalelovens fjernsalgsregler
  • Ansvaret for indholdet på hjemmesiden
  • Markedsføring
  • Aftaleindgåelse
  • Betaling
  • Persondatabeskyttelse

Herudover berøres salg til udlandet og salg via mobilterminaler.

Denne 2. udgave baserer sig på en række nyere lovændringer, der har fået indflydelse på e-handel i Danmark.

Målgruppe

Bogen henvender sig til jurister og andre, f.eks. revisorer, offentlige myndigheder, reklamebureauer og webbureauer, der i det daglige beskæftiger sig med e-handels-løsninger.

Om forfatterne

Peter Fogh Knudsen er kundeambassadør hos teleselskabet 3 og ansat som ekstern lektor på Københavns Universitet, hvor han underviser i faget forbrugerret. Han har tidligere været leder af Forbruger Europa, hvor han har beskæftiget sig meget med e-handel på tværs af EU’s grænser, ligesom han har været ansat i Forbrugerstyrelsen, hvor han bl.a. var med til at udarbejde de nordiske forbrugerombudsmænds standpunkt til handel og markedsføring på internettet.

Thomas Munk Rasmussen er advokat i Delacour Dania. Han har igennem flere år beskæftiget sig med it- og immaterialretlige emner, herunder e-handel. Han har været med til at skrive bogen ”Domænenavne – en juridisk håndbog” og er desuden ansat som ekstern lektor på Københavns Universitet, hvor han underviser i faget European E-commerce Law.

 

 

Forlag

Thomson Reuters A/S

Udgivelsesdato

Forfatter