Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Tilbud!
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Efter inklusionen

Tilbud!

Redigeret af Claus Holm og Louise Bøttcher

96 procent af alle skolesøgende børn skulle inkluderes i den almindelige undervisning. I dag – ti år efter loven om inklusion blev en realitet – er der ikke alene betydelig politisk skepsis over for et så ambitiøst tal, men også over for om inklusion og den inkluderende institution overhovedet er det rigtige ideal. Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil varslede allerede tilbage i 2019, at hun ville gøre op med inklusionsreformen. Men hvad bør hun sætte i stedet for den?

Original price was: 198,95 kr..Current price is: 192,95 kr..

På lager: På lager

Forfatter: Tine Basse Fisker, Louise Bøttcher, Lotte Hedegaard-Sørensen, Claus Holm, Bjørg Kjær, Andreas Lieberoth, Anne Morin, Simon Nørby, Frans Ørsted Andersen
Varenummer: 9788793890510
Sidetal: 203
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier:

Redigeret af Claus Holm og Louise Bøttcher

96 procent af alle skolesøgende børn skulle inkluderes i den almindelige undervisning. I dag – ti år efter loven om inklusion blev en realitet – er der ikke alene betydelig politisk skepsis over for et så ambitiøst tal, men også over for om inklusion og den inkluderende institution overhovedet er det rigtige ideal. Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil varslede allerede tilbage i 2019, at hun ville gøre op med inklusionsreformen. Men hvad bør hun sætte i stedet for den?
Tilbud!

Efter inklusionen

Forfatter: Tine Basse Fisker, Louise Bøttcher, Lotte Hedegaard-Sørensen, Claus Holm, Bjørg Kjær, Andreas Lieberoth, Anne Morin, Simon Nørby, Frans Ørsted Andersen
SKU: 9788793890510

Original price was: 198,95 kr..Current price is: 192,95 kr..

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 203

Redigeret af Claus Holm og Louise Bøttcher

96 procent af alle skolesøgende børn skulle inkluderes i den almindelige undervisning. I dag – ti år efter loven om inklusion blev en realitet – er der ikke alene betydelig politisk skepsis over for et så ambitiøst tal, men også over for om inklusion og den inkluderende institution overhovedet er det rigtige ideal. Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil varslede allerede tilbage i 2019, at hun ville gøre op med inklusionsreformen. Men hvad bør hun sætte i stedet for den?