Leveringstid: 3-5 Hverdage

En visuel guide til computerkodning


Er du interesseret i computerspil og animation? Vil du gerne lære at kode dine egne computerprogrammer? Denne bog er hvad enhver spirende computerprogrammør har brug for. Farverig grafik kombineret med trin for trin-instruktioner gør kunsten at kode enkel, overskuelig og sjov – selv for nybegyndere. Bogen gennemgår, hvordan du bygger spil og animationer med to forskelige computersprog: Scratch og Python. Stoffet er nemt at gå til, og den overskuelige formidling gør selv de sværere dele af kodning sjove og nemmere at forstå. I samme serie som bøgerne „Hjælp dit barn med matematik“ og „Hjælp dit barn med biologi, kemi og fysik“.

165,95 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Carol Vorderman
Varenummer: 9788771068016
Sidetal: 224
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier:


Er du interesseret i computerspil og animation? Vil du gerne lære at kode dine egne computerprogrammer? Denne bog er hvad enhver spirende computerprogrammør har brug for. Farverig grafik kombineret med trin for trin-instruktioner gør kunsten at kode enkel, overskuelig og sjov – selv for nybegyndere. Bogen gennemgår, hvordan du bygger spil og animationer med to forskelige computersprog: Scratch og Python. Stoffet er nemt at gå til, og den overskuelige formidling gør selv de sværere dele af kodning sjove og nemmere at forstå. I samme serie som bøgerne „Hjælp dit barn med matematik“ og „Hjælp dit barn med biologi, kemi og fysik“.

Vægt 843 g
Størrelse 22 × 205 × 242 mm
Forlag

Forlaget Bolden

Udgivelsesdato

Originaltitel

En visuel guide til computerkodning

Forfatter: Carol Vorderman
SKU: 9788771068016

165,95 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 224


Er du interesseret i computerspil og animation? Vil du gerne lære at kode dine egne computerprogrammer? Denne bog er hvad enhver spirende computerprogrammør har brug for. Farverig grafik kombineret med trin for trin-instruktioner gør kunsten at kode enkel, overskuelig og sjov – selv for nybegyndere. Bogen gennemgår, hvordan du bygger spil og animationer med to forskelige computersprog: Scratch og Python. Stoffet er nemt at gå til, og den overskuelige formidling gør selv de sværere dele af kodning sjove og nemmere at forstå. I samme serie som bøgerne „Hjælp dit barn med matematik“ og „Hjælp dit barn med biologi, kemi og fysik“.

Vægt 843 g
Størrelse 22 × 205 × 242 mm
Forlag

Forlaget Bolden

Udgivelsesdato

Originaltitel