Leveringstid: Mangler hos leverandør. Ny udgave forberedes af forlaget

Erhvervsjura – for marketing og service

Erhvervsjura – for marketing og service, 10. udgave er tilpasset de nyeste studieordninger på markedsførings- og serviceøkonomuddannelserne.

Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne.

Bogen omhandler:

  • Juridisk metode
  • Retssystemet
  • Aftaleret
  • Køberet
  • Erstatningsret
  • Produktansvar
  • Selskabsret
  • Markedsføringsret
  • E-handelsret
  • Varemærkeret
  • Persondataret
  • Servicejura
  • HR-jura

 Der hører en opdateret, omfattende lovsamling til bogen: Erhvervsjura – lovsamling 2024-2025 samt en opdateret opgavesamling.

 

 

319,50 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Bjarke Tinten;Simon Juul Pedersen;Sarah Hedelund;Hanne Weiss Garne
Varenummer: 9788702413380
Sidetal: 480
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Erhvervsjura – for marketing og service, 10. udgave er tilpasset de nyeste studieordninger på markedsførings- og serviceøkonomuddannelserne.

Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne.

Bogen omhandler:

  • Juridisk metode
  • Retssystemet
  • Aftaleret
  • Køberet
  • Erstatningsret
  • Produktansvar
  • Selskabsret
  • Markedsføringsret
  • E-handelsret
  • Varemærkeret
  • Persondataret
  • Servicejura
  • HR-jura

 Der hører en opdateret, omfattende lovsamling til bogen: Erhvervsjura – lovsamling 2024-2025 samt en opdateret opgavesamling.

 

 

Vægt900 g
Størrelse21 × 170 × 240 mm
Forlag

Hans Reitzels Forlag

Udgivelsesdato

Serie

Erhvervsjura

Forfatter

Erhvervsjura – for marketing og service

Forfatter: Bjarke Tinten;Simon Juul Pedersen;Sarah Hedelund;Hanne Weiss Garne
SKU: 9788702413380

319,50 kr.

Leveringstid: Mangler hos leverandør. Ny udgave forberedes af forlaget
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 480

Erhvervsjura – for marketing og service, 10. udgave er tilpasset de nyeste studieordninger på markedsførings- og serviceøkonomuddannelserne.

Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne.

Bogen omhandler:

  • Juridisk metode
  • Retssystemet
  • Aftaleret
  • Køberet
  • Erstatningsret
  • Produktansvar
  • Selskabsret
  • Markedsføringsret
  • E-handelsret
  • Varemærkeret
  • Persondataret
  • Servicejura
  • HR-jura

 Der hører en opdateret, omfattende lovsamling til bogen: Erhvervsjura – lovsamling 2024-2025 samt en opdateret opgavesamling.

 

 

Vægt900 g
Størrelse21 × 170 × 240 mm
Forlag

Hans Reitzels Forlag

Udgivelsesdato

Serie

Erhvervsjura

Forfatter