Leveringstid: Udsolgt. Fås i anden udgave

Erhvervsjura – for marketing og service

Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Erhvervsjura – for marketing og service er i 6. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden kapitler om behandlingen af persondata og om service.

 

 

 

270,00 kr.

Ikke på lager

Forfatter: Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Helle Næss-Schmidt Risdal
Varenummer: 9788741278100
Sidetal: 408
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Erhvervsjura – for marketing og service er i 6. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden kapitler om behandlingen af persondata og om service.

 

 

 

Vægt698 g
Størrelse24 × 174 × 242 mm
Forlag

Gyldendal

Udgivelsesdato

Serie

Erhvervsjura

Forfatter

Erhvervsjura – for marketing og service

Forfatter: Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Helle Næss-Schmidt Risdal
SKU: 9788741278100

270,00 kr.

Leveringstid: Udsolgt. Fås i anden udgave
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 408

Bogen sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Erhvervsjura – for marketing og service er i 6. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden kapitler om behandlingen af persondata og om service.

 

 

 

Vægt698 g
Størrelse24 × 174 × 242 mm
Forlag

Gyldendal

Udgivelsesdato

Serie

Erhvervsjura

Forfatter