Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
190,71 kr.
2
Subtotal: 190,71 kr.
The Love Hypothesis
1 × 89,95 kr.
A Life on Our Planet
1 × 100,76 kr.
Subtotal: 190,71 kr.
Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

Faglig læsning

Faglig læsning – fra læseproces til læreproces er en grundbog til seminariestuderende og lærere. Bogen er opdelt i to dele – en teoretisk del, der introducerer relevante teorier om læsning og læring, og en praktisk del med en lang række aktivitetsforslag, der kan støtte elevernes aktive og målrettede læsning af fagtekster. Læreren får metoder til at udvikle elevernes færdigheder i at tilegne sig ny viden og redskaber til at vurdere, om de faglige tekster, som anvendes i undervisningen, passer til elevernes læsetekniske og faglige forudsætninger.

 

 

265,50 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Elisabeth Arnbak
Varenummer: 9788702024623
Sidetal: 191
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Faglig læsning – fra læseproces til læreproces er en grundbog til seminariestuderende og lærere. Bogen er opdelt i to dele – en teoretisk del, der introducerer relevante teorier om læsning og læring, og en praktisk del med en lang række aktivitetsforslag, der kan støtte elevernes aktive og målrettede læsning af fagtekster. Læreren får metoder til at udvikle elevernes færdigheder i at tilegne sig ny viden og redskaber til at vurdere, om de faglige tekster, som anvendes i undervisningen, passer til elevernes læsetekniske og faglige forudsætninger.

 

 

Forlag

Hans Reitzels Forlag

Udgivelsesdato

Forfatter

Faglig læsning

Forfatter: Elisabeth Arnbak
SKU: 9788702024623

265,50 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 191

Faglig læsning – fra læseproces til læreproces er en grundbog til seminariestuderende og lærere. Bogen er opdelt i to dele – en teoretisk del, der introducerer relevante teorier om læsning og læring, og en praktisk del med en lang række aktivitetsforslag, der kan støtte elevernes aktive og målrettede læsning af fagtekster. Læreren får metoder til at udvikle elevernes færdigheder i at tilegne sig ny viden og redskaber til at vurdere, om de faglige tekster, som anvendes i undervisningen, passer til elevernes læsetekniske og faglige forudsætninger.

 

 

Forlag

Hans Reitzels Forlag

Udgivelsesdato

Forfatter