Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Forretning for fremtiden

Forretning for fremtiden – Succes med Verdensmålene handler om, hvordan små og mellemstore virksomheder (SMV’er) kan få bæredygtighed til at blive en del af kerneforretningen og samtidig – eller netop derfor – drive forretning for fremtiden.
Bogen er skrevet på baggrund af de erfaringer, som en række virksomheder har fået ved at arbejde konkret med Verdensmålene, og dem kan alle virksomheder lade sig inspirere af. Særligt i en tid med en verdensomspændende krise, hvor private virksomheder må og skal være med til at sikre en mere bæredygtig fremtid. 
Forretning for fremtiden præsenterer syv kernekompetencer, som er udledt af erfaringer fra to projektforløb under Industriens fond; Filantropi til Forretning og SDG Accelerator. Flere end 50 virksomheder arbejdede i programmerne med at bruge bæredygtighed som løftestang for øget indtjening gennem produkt- og serviceinnovation, strategiudvikling, omkostningsreduktion, medarbejderengagement, styrkede forretningsmodeller og fokus på nye markeder. Kernekompetencerne spillede en essentiel rolle i disse tiltags tilblivelse og udførelse. Erfaringerne kan give dig og din virksomhed værktøjerne til at opnå kommerciel succes med Verdensmålene. 
Forretning for fremtiden er skrevet til:
  • dig, der gerne vil arbejde for eller lede en virksomhed, som er på forkant med fremtiden, som overvejer potentialet i de 17 Verdensmål og gerne vil vide mere om, hvad andre har gjort. 
  • skeptikeren, der ikke rigtig tror på, at bæredygtighed og god forretning kan gå hånd i hånd. 
  • dem, hvis hjerter banker for at redde menneskeheden og kloden, men som mangler redskaber til at omsætte deres overbevisning til konkret handling.  

 

 

297,60 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Kristoffer Nilaus Tarp og Erik Thomas Johnson
Varenummer: 9788759335079
Sidetal: 272
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,
Forretning for fremtiden – Succes med Verdensmålene handler om, hvordan små og mellemstore virksomheder (SMV’er) kan få bæredygtighed til at blive en del af kerneforretningen og samtidig – eller netop derfor – drive forretning for fremtiden.
Bogen er skrevet på baggrund af de erfaringer, som en række virksomheder har fået ved at arbejde konkret med Verdensmålene, og dem kan alle virksomheder lade sig inspirere af. Særligt i en tid med en verdensomspændende krise, hvor private virksomheder må og skal være med til at sikre en mere bæredygtig fremtid. 
Forretning for fremtiden præsenterer syv kernekompetencer, som er udledt af erfaringer fra to projektforløb under Industriens fond; Filantropi til Forretning og SDG Accelerator. Flere end 50 virksomheder arbejdede i programmerne med at bruge bæredygtighed som løftestang for øget indtjening gennem produkt- og serviceinnovation, strategiudvikling, omkostningsreduktion, medarbejderengagement, styrkede forretningsmodeller og fokus på nye markeder. Kernekompetencerne spillede en essentiel rolle i disse tiltags tilblivelse og udførelse. Erfaringerne kan give dig og din virksomhed værktøjerne til at opnå kommerciel succes med Verdensmålene. 
Forretning for fremtiden er skrevet til:
  • dig, der gerne vil arbejde for eller lede en virksomhed, som er på forkant med fremtiden, som overvejer potentialet i de 17 Verdensmål og gerne vil vide mere om, hvad andre har gjort. 
  • skeptikeren, der ikke rigtig tror på, at bæredygtighed og god forretning kan gå hånd i hånd. 
  • dem, hvis hjerter banker for at redde menneskeheden og kloden, men som mangler redskaber til at omsætte deres overbevisning til konkret handling.  

 

 

Forretning for fremtiden

Forfatter: Kristoffer Nilaus Tarp og Erik Thomas Johnson
SKU: 9788759335079

297,60 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 272
Forretning for fremtiden – Succes med Verdensmålene handler om, hvordan små og mellemstore virksomheder (SMV’er) kan få bæredygtighed til at blive en del af kerneforretningen og samtidig – eller netop derfor – drive forretning for fremtiden.
Bogen er skrevet på baggrund af de erfaringer, som en række virksomheder har fået ved at arbejde konkret med Verdensmålene, og dem kan alle virksomheder lade sig inspirere af. Særligt i en tid med en verdensomspændende krise, hvor private virksomheder må og skal være med til at sikre en mere bæredygtig fremtid. 
Forretning for fremtiden præsenterer syv kernekompetencer, som er udledt af erfaringer fra to projektforløb under Industriens fond; Filantropi til Forretning og SDG Accelerator. Flere end 50 virksomheder arbejdede i programmerne med at bruge bæredygtighed som løftestang for øget indtjening gennem produkt- og serviceinnovation, strategiudvikling, omkostningsreduktion, medarbejderengagement, styrkede forretningsmodeller og fokus på nye markeder. Kernekompetencerne spillede en essentiel rolle i disse tiltags tilblivelse og udførelse. Erfaringerne kan give dig og din virksomhed værktøjerne til at opnå kommerciel succes med Verdensmålene. 
Forretning for fremtiden er skrevet til:
  • dig, der gerne vil arbejde for eller lede en virksomhed, som er på forkant med fremtiden, som overvejer potentialet i de 17 Verdensmål og gerne vil vide mere om, hvad andre har gjort. 
  • skeptikeren, der ikke rigtig tror på, at bæredygtighed og god forretning kan gå hånd i hånd. 
  • dem, hvis hjerter banker for at redde menneskeheden og kloden, men som mangler redskaber til at omsætte deres overbevisning til konkret handling.