Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Forretning for fremtiden – SAMPAK

FORRETNING FOR FREMTIDEN – SUCCES MED VERDENSMÅLENE handler om, hvordan små og mellemstore virksomheder (SMV’er) kan få bæredygtighed til at blive en del af kerneforretningen og samtidig – eller netop derfor – drive forretning for fremtiden.

FORRETNING FOR FREMTIDEN er skrevet på baggrund af de erfaringer, som en række virksomheder har fået ved at arbejde konkret med Verdensmålene, og som alle virksomheder kan lade sig inspirere af. Særligt i en tid med en verdensomspændende krise, hvor private virksomheder må og skal være med til at sikre en mere bæredygtig fremtid.
FORRETNING FOR FREMTIDEN præsenterer syv kernekompetencer, som er udledt af erfaringer fra to projektforløb under Industriens Fond: Fra Filantropi til Forretning (Dansk Industri) og SDG Accelerator for SMV’er (UNDP). Flere end 50 virksomheder arbejdede i programmerne med at bruge bæredygtighed som løftestang for øget indtjening gennem produkt- og serviceinnovation, strategiudvikling, omkostningsreduktion, medarbejderengagement, styrkede forretningsmodeller og fokus på nye markeder. Kernekompetencerne spillede en essentiel rolle i disse tiltags tilblivelse og udførelse. Erfaringerne kan give dig og din virksomhed værktøjerne til at opnå kommerciel succes med Verdensmålene.
Dette SBN dækker bog + voucher til e-bog

 

 

 

366,12 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Kristoffer Nilaus Tarp og Erik Thomas Johnson
Varenummer: 9788759338643
Sidetal: 267
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

FORRETNING FOR FREMTIDEN – SUCCES MED VERDENSMÅLENE handler om, hvordan små og mellemstore virksomheder (SMV’er) kan få bæredygtighed til at blive en del af kerneforretningen og samtidig – eller netop derfor – drive forretning for fremtiden.

FORRETNING FOR FREMTIDEN er skrevet på baggrund af de erfaringer, som en række virksomheder har fået ved at arbejde konkret med Verdensmålene, og som alle virksomheder kan lade sig inspirere af. Særligt i en tid med en verdensomspændende krise, hvor private virksomheder må og skal være med til at sikre en mere bæredygtig fremtid.
FORRETNING FOR FREMTIDEN præsenterer syv kernekompetencer, som er udledt af erfaringer fra to projektforløb under Industriens Fond: Fra Filantropi til Forretning (Dansk Industri) og SDG Accelerator for SMV’er (UNDP). Flere end 50 virksomheder arbejdede i programmerne med at bruge bæredygtighed som løftestang for øget indtjening gennem produkt- og serviceinnovation, strategiudvikling, omkostningsreduktion, medarbejderengagement, styrkede forretningsmodeller og fokus på nye markeder. Kernekompetencerne spillede en essentiel rolle i disse tiltags tilblivelse og udførelse. Erfaringerne kan give dig og din virksomhed værktøjerne til at opnå kommerciel succes med Verdensmålene.
Dette SBN dækker bog + voucher til e-bog

 

 

 

Forretning for fremtiden – SAMPAK

Forfatter: Kristoffer Nilaus Tarp og Erik Thomas Johnson
SKU: 9788759338643

366,12 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 267

FORRETNING FOR FREMTIDEN – SUCCES MED VERDENSMÅLENE handler om, hvordan små og mellemstore virksomheder (SMV’er) kan få bæredygtighed til at blive en del af kerneforretningen og samtidig – eller netop derfor – drive forretning for fremtiden.

FORRETNING FOR FREMTIDEN er skrevet på baggrund af de erfaringer, som en række virksomheder har fået ved at arbejde konkret med Verdensmålene, og som alle virksomheder kan lade sig inspirere af. Særligt i en tid med en verdensomspændende krise, hvor private virksomheder må og skal være med til at sikre en mere bæredygtig fremtid.
FORRETNING FOR FREMTIDEN præsenterer syv kernekompetencer, som er udledt af erfaringer fra to projektforløb under Industriens Fond: Fra Filantropi til Forretning (Dansk Industri) og SDG Accelerator for SMV’er (UNDP). Flere end 50 virksomheder arbejdede i programmerne med at bruge bæredygtighed som løftestang for øget indtjening gennem produkt- og serviceinnovation, strategiudvikling, omkostningsreduktion, medarbejderengagement, styrkede forretningsmodeller og fokus på nye markeder. Kernekompetencerne spillede en essentiel rolle i disse tiltags tilblivelse og udførelse. Erfaringerne kan give dig og din virksomhed værktøjerne til at opnå kommerciel succes med Verdensmålene.
Dette SBN dækker bog + voucher til e-bog