Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
1.198,14 kr.
6
Subtotal: 1.198,14 kr.
Vi er natur
1 × 209,96 kr.
American Psycho
1 × 95,95 kr.
Vølvens vej - Ulvegabet
1 × 572,56 kr.
The President's Daughter
1 × 68,76 kr.
Ildmesteren - Smart Book
1 × 155,96 kr.
Letters to Camondo
1 × 94,95 kr.
Subtotal: 1.198,14 kr.
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Forskningskommunikation

Hvordan kommunikerer du effektivt om din ekspertviden og forskning til offentligheden og udvalgte målgrupper? Hvordan samarbejder du mest hensigtsmæssigt med journalister? Og hvordan bruger du sociale medier på den mest optimale måde? Disse vigtige spørgsmål bliver besvaret i denne praktiske håndbog om forskningskommunikation.   

I en kompleks verden, hvor forskningsbaseret viden bliver vigtigere og vigtigere, samtidig med at mange taler om et postfaktuelt samfund, må du som ekspert og forsker stå fast på, at du har en solid og kvalitetssikret viden – og at den viden er vigtig for det omkringliggende samfund og for kvalificeringen af den offentlige debat.   
Håndbogen er baseret på forskning i strategisk kommunikation, medier, journalistik og ikke mindst forskningskommunikation. Med det udgangspunkt demonstrerer Gitte Gravengaard og Anders Monrad Rendtorff, hvordan du som ekspert og forsker kan lægge en strategi for din forskningskommunikation. Bogen rummer en række konkrete anbefalinger og praktiske værktøjer, der kan hjælpe dig i dine bestræbelser på at kommunikere effektivt om din viden til den brede offentlighed.  
 Læs mere på forskningskommunikation.net     

 

 

356,40 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Gitte Gravengaard og Anders Monrad Rendtorff
Varenummer: 9788759331460
Sidetal: 263
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier: ,

Hvordan kommunikerer du effektivt om din ekspertviden og forskning til offentligheden og udvalgte målgrupper? Hvordan samarbejder du mest hensigtsmæssigt med journalister? Og hvordan bruger du sociale medier på den mest optimale måde? Disse vigtige spørgsmål bliver besvaret i denne praktiske håndbog om forskningskommunikation.   

I en kompleks verden, hvor forskningsbaseret viden bliver vigtigere og vigtigere, samtidig med at mange taler om et postfaktuelt samfund, må du som ekspert og forsker stå fast på, at du har en solid og kvalitetssikret viden – og at den viden er vigtig for det omkringliggende samfund og for kvalificeringen af den offentlige debat.   
Håndbogen er baseret på forskning i strategisk kommunikation, medier, journalistik og ikke mindst forskningskommunikation. Med det udgangspunkt demonstrerer Gitte Gravengaard og Anders Monrad Rendtorff, hvordan du som ekspert og forsker kan lægge en strategi for din forskningskommunikation. Bogen rummer en række konkrete anbefalinger og praktiske værktøjer, der kan hjælpe dig i dine bestræbelser på at kommunikere effektivt om din viden til den brede offentlighed.  
 Læs mere på forskningskommunikation.net     

 

 

Vægt 587 g
Størrelse 20 × 173 × 240 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Forskningskommunikation

Forfatter: Gitte Gravengaard og Anders Monrad Rendtorff
SKU: 9788759331460

356,40 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 263

Hvordan kommunikerer du effektivt om din ekspertviden og forskning til offentligheden og udvalgte målgrupper? Hvordan samarbejder du mest hensigtsmæssigt med journalister? Og hvordan bruger du sociale medier på den mest optimale måde? Disse vigtige spørgsmål bliver besvaret i denne praktiske håndbog om forskningskommunikation.   

I en kompleks verden, hvor forskningsbaseret viden bliver vigtigere og vigtigere, samtidig med at mange taler om et postfaktuelt samfund, må du som ekspert og forsker stå fast på, at du har en solid og kvalitetssikret viden – og at den viden er vigtig for det omkringliggende samfund og for kvalificeringen af den offentlige debat.   
Håndbogen er baseret på forskning i strategisk kommunikation, medier, journalistik og ikke mindst forskningskommunikation. Med det udgangspunkt demonstrerer Gitte Gravengaard og Anders Monrad Rendtorff, hvordan du som ekspert og forsker kan lægge en strategi for din forskningskommunikation. Bogen rummer en række konkrete anbefalinger og praktiske værktøjer, der kan hjælpe dig i dine bestræbelser på at kommunikere effektivt om din viden til den brede offentlighed.  
 Læs mere på forskningskommunikation.net     

 

 

Vægt 587 g
Størrelse 20 × 173 × 240 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter