Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
84,76 kr.
1
Subtotal: 84,76 kr.
Shackleton
1 × 84,76 kr.
Subtotal: 84,76 kr.
Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 25

Forstå din digitale kunde

Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.

Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:
  • Principperne bag metodikken
  • Den digitale kunderejse, automatisering og skalering
  • Hvordan du sætter content marketing i system
  • Udvikling og implementering af en inbound-vækststrategi
  • Hvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingen
  • Teori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound.

Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.

 

 

 

148,80 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Emil Friis og Lotte Lauridsen
Varenummer: 9788759343166
Sidetal: 95
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.

Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:
  • Principperne bag metodikken
  • Den digitale kunderejse, automatisering og skalering
  • Hvordan du sætter content marketing i system
  • Udvikling og implementering af en inbound-vækststrategi
  • Hvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingen
  • Teori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound.

Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.

 

 

 

Vægt 178 g
Størrelse 9 × 150 × 210 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Forstå din digitale kunde

Forfatter: Emil Friis og Lotte Lauridsen
SKU: 9788759343166

148,80 kr.

Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 25
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 95

Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.

Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:
  • Principperne bag metodikken
  • Den digitale kunderejse, automatisering og skalering
  • Hvordan du sætter content marketing i system
  • Udvikling og implementering af en inbound-vækststrategi
  • Hvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingen
  • Teori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound.

Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.

 

 

 

Vægt 178 g
Størrelse 9 × 150 × 210 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter