Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

 

 

243,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Lars Graulund Jespersen;Anton Christensen
Varenummer: 9788776754778
Sidetal: 192
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

 

 

Vægt 426 g
Størrelse 12 × 172 × 241 mm
Forlag

Hans Reitzels Forlag

Udgivelsesdato

Forfatter

Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Forfatter: Lars Graulund Jespersen;Anton Christensen
SKU: 9788776754778

243,00 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 192

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

 

 

Vægt 426 g
Størrelse 12 × 172 × 241 mm
Forlag

Hans Reitzels Forlag

Udgivelsesdato

Forfatter