Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Fremmedsprog i gymnasiet

Fremmedsprog i gymnasiet henvender sig til kommende og nuværende sprogundervisere i gymnasiet, men er også relevant for andre sproginteresserede og sproglærere på andre uddannelser.  Bogen handler om sproglæring og sprogundervisning. Forfatterne tager fat på nogle af sprogfagenes kerneområder i dag og giver inspiration til at arbejde med kommunikative og kognitive tilgange til sproget, opgavetyper, feedback, sprogfærdigheder samt interkulturel kompetence. Motivation, progression, differentiering og lærerens professionelle udvikling står ligeledes centralt i bogen. 

 

 

 

378,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Hanne Leth Andersen og Birgit Henriksen
Varenummer: 9788759318805
Sidetal: 0
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier: ,

Fremmedsprog i gymnasiet henvender sig til kommende og nuværende sprogundervisere i gymnasiet, men er også relevant for andre sproginteresserede og sproglærere på andre uddannelser.  Bogen handler om sproglæring og sprogundervisning. Forfatterne tager fat på nogle af sprogfagenes kerneområder i dag og giver inspiration til at arbejde med kommunikative og kognitive tilgange til sproget, opgavetyper, feedback, sprogfærdigheder samt interkulturel kompetence. Motivation, progression, differentiering og lærerens professionelle udvikling står ligeledes centralt i bogen. 

 

 

 

Fremmedsprog i gymnasiet

Forfatter: Hanne Leth Andersen og Birgit Henriksen
SKU: 9788759318805

378,00 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 0

Fremmedsprog i gymnasiet henvender sig til kommende og nuværende sprogundervisere i gymnasiet, men er også relevant for andre sproginteresserede og sproglærere på andre uddannelser.  Bogen handler om sproglæring og sprogundervisning. Forfatterne tager fat på nogle af sprogfagenes kerneområder i dag og giver inspiration til at arbejde med kommunikative og kognitive tilgange til sproget, opgavetyper, feedback, sprogfærdigheder samt interkulturel kompetence. Motivation, progression, differentiering og lærerens professionelle udvikling står ligeledes centralt i bogen.