Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
89,95 kr.
1
Subtotal: 89,95 kr.
The Love Hypothesis
1 × 89,95 kr.
Subtotal: 89,95 kr.
Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

Gode læringsmiljøer for børn

Gode læringsmiljøer for børn giver ideer til, hvordan man kan skabe gode udviklings- og læringsmiljøer i daginstitution og skole, så børn på samme tid kan have gode børneliv og lære noget i inspirerende og spændende omgivelser.

 

I Danmark har man inden for daginstitutionsområdet især lagt vægt på legens betydning for det lille barns udvikling. I skolen har man traditionelt fokuseret på undervisning og læring. I Gode læringsmiljer for børn tales der om gode lege-, udviklings- og læremiljøer for både skole og daginstitution. Selvom leg, læring og udvikling ikke er det samme, betones det bogen igennem, at de tre forhold hænger tæt og uadskilleligt sammen.

 
Gode læringsmiljøer for børn har især fokus på børn mellem tre og ti år i daginstitution og skole, men principperne i bogen gælder også vuggestuer, fritidshjem og andre pædagogiske miljøer for børn og unge.
 
Grethe Kragh-Müller er cand.psych. og lektor på DPU, Aarhus Universitet.
Frans Ørsted Andersen er psykolog og adjunkt på DPU, Aarhus Universitet. Han har tidligere bl.a. udgivet Flow og fordybelse – virkelystens og det gode livs psykologi.
Louise Veje Hvitved er læreruddannet, cand.mag. og phd.-stipendiat på DPU, Aarhus Universitet.

 

 

297,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Jóhanna Einarsdóttir;Daniela Cecchin;Frans Ørsted Andersen;Grethe Kragh-Müller;Hans Henrik Knoop;Louise Hvitved Byskov;Bente Skjøth Muff;Rebecca Isbell;Ruth Theilmann;Birgitte Th. Madsen;Claus Madsen;Pamela Evanshen;Tanja Kragh-Müller
Varenummer: 9788741252988
Sidetal: 300
Sprog: dan
Format: Hæftet

Gode læringsmiljøer for børn giver ideer til, hvordan man kan skabe gode udviklings- og læringsmiljøer i daginstitution og skole, så børn på samme tid kan have gode børneliv og lære noget i inspirerende og spændende omgivelser.

 

I Danmark har man inden for daginstitutionsområdet især lagt vægt på legens betydning for det lille barns udvikling. I skolen har man traditionelt fokuseret på undervisning og læring. I Gode læringsmiljer for børn tales der om gode lege-, udviklings- og læremiljøer for både skole og daginstitution. Selvom leg, læring og udvikling ikke er det samme, betones det bogen igennem, at de tre forhold hænger tæt og uadskilleligt sammen.

 
Gode læringsmiljøer for børn har især fokus på børn mellem tre og ti år i daginstitution og skole, men principperne i bogen gælder også vuggestuer, fritidshjem og andre pædagogiske miljøer for børn og unge.
 
Grethe Kragh-Müller er cand.psych. og lektor på DPU, Aarhus Universitet.
Frans Ørsted Andersen er psykolog og adjunkt på DPU, Aarhus Universitet. Han har tidligere bl.a. udgivet Flow og fordybelse – virkelystens og det gode livs psykologi.
Louise Veje Hvitved er læreruddannet, cand.mag. og phd.-stipendiat på DPU, Aarhus Universitet.

 

 

Gode læringsmiljøer for børn

Forfatter: Jóhanna Einarsdóttir;Daniela Cecchin;Frans Ørsted Andersen;Grethe Kragh-Müller;Hans Henrik Knoop;Louise Hvitved Byskov;Bente Skjøth Muff;Rebecca Isbell;Ruth Theilmann;Birgitte Th. Madsen;Claus Madsen;Pamela Evanshen;Tanja Kragh-Müller
SKU: 9788741252988

297,00 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 300

Gode læringsmiljøer for børn giver ideer til, hvordan man kan skabe gode udviklings- og læringsmiljøer i daginstitution og skole, så børn på samme tid kan have gode børneliv og lære noget i inspirerende og spændende omgivelser.

 

I Danmark har man inden for daginstitutionsområdet især lagt vægt på legens betydning for det lille barns udvikling. I skolen har man traditionelt fokuseret på undervisning og læring. I Gode læringsmiljer for børn tales der om gode lege-, udviklings- og læremiljøer for både skole og daginstitution. Selvom leg, læring og udvikling ikke er det samme, betones det bogen igennem, at de tre forhold hænger tæt og uadskilleligt sammen.

 
Gode læringsmiljøer for børn har især fokus på børn mellem tre og ti år i daginstitution og skole, men principperne i bogen gælder også vuggestuer, fritidshjem og andre pædagogiske miljøer for børn og unge.
 
Grethe Kragh-Müller er cand.psych. og lektor på DPU, Aarhus Universitet.
Frans Ørsted Andersen er psykolog og adjunkt på DPU, Aarhus Universitet. Han har tidligere bl.a. udgivet Flow og fordybelse – virkelystens og det gode livs psykologi.
Louise Veje Hvitved er læreruddannet, cand.mag. og phd.-stipendiat på DPU, Aarhus Universitet.