Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

Inkluderende specialpædagogik

„Inkluderende specialpædagogik‟ præsenterer en pædagogisk og didaktisk tilgang til inklusion, der inddrager specialpædagogisk viden, der tidligere primært hørte specialpædagogiske institutioner til. Der er ikke tale om specialpædagogiske teorier og modeller, der kompenserer for ‘mangler’ hos fx diagnosticerede børn, men om en mangfoldighed af teorier og vidensformer, der udfoldes i praksissituationer. 

Lotte Hedegaard-Sørensen viser, hvordan lærere med afsæt i deres egen praksis – gennem praksisfortællinger – kan udvikle en procesdidaktisk kompetence, der gør det muligt at håndtere komplicerede læringssituationer for alle børn. 

 

 

 

224,10 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Lotte Hedegaard-Sørensen
Varenummer: 9788750043430
Sidetal: 168
Sprog: dan
Format: Hæftet

„Inkluderende specialpædagogik‟ præsenterer en pædagogisk og didaktisk tilgang til inklusion, der inddrager specialpædagogisk viden, der tidligere primært hørte specialpædagogiske institutioner til. Der er ikke tale om specialpædagogiske teorier og modeller, der kompenserer for ‘mangler’ hos fx diagnosticerede børn, men om en mangfoldighed af teorier og vidensformer, der udfoldes i praksissituationer. 

Lotte Hedegaard-Sørensen viser, hvordan lærere med afsæt i deres egen praksis – gennem praksisfortællinger – kan udvikle en procesdidaktisk kompetence, der gør det muligt at håndtere komplicerede læringssituationer for alle børn. 

 

 

 

Vægt 266 g
Størrelse 15 × 139 × 219 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato

Forfatter

Inkluderende specialpædagogik

Forfatter: Lotte Hedegaard-Sørensen
SKU: 9788750043430

224,10 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 168

„Inkluderende specialpædagogik‟ præsenterer en pædagogisk og didaktisk tilgang til inklusion, der inddrager specialpædagogisk viden, der tidligere primært hørte specialpædagogiske institutioner til. Der er ikke tale om specialpædagogiske teorier og modeller, der kompenserer for ‘mangler’ hos fx diagnosticerede børn, men om en mangfoldighed af teorier og vidensformer, der udfoldes i praksissituationer. 

Lotte Hedegaard-Sørensen viser, hvordan lærere med afsæt i deres egen praksis – gennem praksisfortællinger – kan udvikle en procesdidaktisk kompetence, der gør det muligt at håndtere komplicerede læringssituationer for alle børn. 

 

 

 

Vægt 266 g
Størrelse 15 × 139 × 219 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato

Forfatter