Leveringstid: Mangler hos leverandør. Ny udgave forberedes af forlaget

International markedsføring, Lærebog

Denne lærebog er p.t. udsolgt. 4. udgave er under udarbejdelse og udkommer primo juni 2011. 3. UDGAVEN FÅS SOM E-BOG.

International markedsføring 3. udgave er specielt udarbejdet til undervisning i markedsføring på KVU-niveau.
Lærebogsmaterialet er i overensstemmelse med studieordning og fagplan for faget international handel ved uddannelsen Markedsføringsøkonom og dækker pensum for samtlige 3 semestre.

Bogen er desuden særdeles velegnet ved følgende KVU-er:
Finansøkonom, Serviceøkonom og Multimediedesigner.
Lærebogsmaterialet er også særdeles velegnet ved undervisning ved Akademiuddannelserne.

 

 

460,80 kr.

Ikke på lager

Forfatter: Finn Rolighed Andersen
Varenummer: 9788792098009
Sidetal: 736
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Denne lærebog er p.t. udsolgt. 4. udgave er under udarbejdelse og udkommer primo juni 2011. 3. UDGAVEN FÅS SOM E-BOG.

International markedsføring 3. udgave er specielt udarbejdet til undervisning i markedsføring på KVU-niveau.
Lærebogsmaterialet er i overensstemmelse med studieordning og fagplan for faget international handel ved uddannelsen Markedsføringsøkonom og dækker pensum for samtlige 3 semestre.

Bogen er desuden særdeles velegnet ved følgende KVU-er:
Finansøkonom, Serviceøkonom og Multimediedesigner.
Lærebogsmaterialet er også særdeles velegnet ved undervisning ved Akademiuddannelserne.

 

 

Vægt1400 g
Størrelse37 × 171 × 245 mm
Forlag

Trojka

Udgivelsesdato

Forfatter

International markedsføring, Lærebog

Forfatter: Finn Rolighed Andersen
SKU: 9788792098009

460,80 kr.

Leveringstid: Mangler hos leverandør. Ny udgave forberedes af forlaget
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 736

Denne lærebog er p.t. udsolgt. 4. udgave er under udarbejdelse og udkommer primo juni 2011. 3. UDGAVEN FÅS SOM E-BOG.

International markedsføring 3. udgave er specielt udarbejdet til undervisning i markedsføring på KVU-niveau.
Lærebogsmaterialet er i overensstemmelse med studieordning og fagplan for faget international handel ved uddannelsen Markedsføringsøkonom og dækker pensum for samtlige 3 semestre.

Bogen er desuden særdeles velegnet ved følgende KVU-er:
Finansøkonom, Serviceøkonom og Multimediedesigner.
Lærebogsmaterialet er også særdeles velegnet ved undervisning ved Akademiuddannelserne.

 

 

Vægt1400 g
Størrelse37 × 171 × 245 mm
Forlag

Trojka

Udgivelsesdato

Forfatter