Beslutning om valg af indtrængningsstrategi er et centralt strategisk område for enhver virksomhed, som ønsker at markedsføre sine produkter eller serviceydelser på internationale aftagermarkeder.
Beslutning om valg af indtrængningsstrategi er et centralt strategisk område for enhver virksomhed, som ønsker at markedsføre sine produkter eller serviceydelser på internationale aftagermarkeder.
172,80 kr.
På lager: På lager
Beslutning om valg af indtrængningsstrategi er et centralt strategisk område for enhver virksomhed, som ønsker at markedsføre sine produkter eller serviceydelser på internationale aftagermarkeder.
Vægt | 288 g |
---|---|
Størrelse | 9 × 174 × 240 mm |
Forlag | Samfundslitteratur |
Udgivelsesdato | |
Forfatter | Flemming Cumberland, Christian Wanding Dahl og Klaus Nørby Jakobsen |
172,80 kr.
Beslutning om valg af indtrængningsstrategi er et centralt strategisk område for enhver virksomhed, som ønsker at markedsføre sine produkter eller serviceydelser på internationale aftagermarkeder.
Vægt | 288 g |
---|---|
Størrelse | 9 × 174 × 240 mm |
Forlag | Samfundslitteratur |
Udgivelsesdato | |
Forfatter | Flemming Cumberland, Christian Wanding Dahl og Klaus Nørby Jakobsen |