Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

Introduktion til Teori U

 
 

En enkel og essentiel introduktion til alle, som vil vide mere om og arbejde med Teori U. Otto Scharmers teori gør op med ideen om, at vi kun behøver fornuft og fortidige erfaringer til at lede os selv og vores virksomheder godt ind i fremtiden. Bogen giver en grundig gennemgang af teoriens vigtigste begreber ved hjælp af modeller, eksempler og øvelser. Desuden præsenterer den en række cases, der viser, hvordan organisationer har skabt ægte læring og innovation ved at omsætte Teori U til praksis.

 

 

156,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Steen Hildebrandt;Matias Ignatius Stubberup Waagner Nielsen;Michael Stubberup;Elad Jair Chone
Varenummer: 9788702118094
Sidetal: 160
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

 
 

En enkel og essentiel introduktion til alle, som vil vide mere om og arbejde med Teori U. Otto Scharmers teori gør op med ideen om, at vi kun behøver fornuft og fortidige erfaringer til at lede os selv og vores virksomheder godt ind i fremtiden. Bogen giver en grundig gennemgang af teoriens vigtigste begreber ved hjælp af modeller, eksempler og øvelser. Desuden præsenterer den en række cases, der viser, hvordan organisationer har skabt ægte læring og innovation ved at omsætte Teori U til praksis.

 

 

Vægt 218 g
Størrelse 14 × 127 × 201 mm
Forlag

Gyldendal Business

Udgivelsesdato

Forfatter

Introduktion til Teori U

Forfatter: Steen Hildebrandt;Matias Ignatius Stubberup Waagner Nielsen;Michael Stubberup;Elad Jair Chone
SKU: 9788702118094

156,00 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 160

 
 

En enkel og essentiel introduktion til alle, som vil vide mere om og arbejde med Teori U. Otto Scharmers teori gør op med ideen om, at vi kun behøver fornuft og fortidige erfaringer til at lede os selv og vores virksomheder godt ind i fremtiden. Bogen giver en grundig gennemgang af teoriens vigtigste begreber ved hjælp af modeller, eksempler og øvelser. Desuden præsenterer den en række cases, der viser, hvordan organisationer har skabt ægte læring og innovation ved at omsætte Teori U til praksis.

 

 

Vægt 218 g
Størrelse 14 × 127 × 201 mm
Forlag

Gyldendal Business

Udgivelsesdato

Forfatter