Leveringstid: 3-5 Hverdage

KvaN 102 – Læreren og pædagogen

Læreren og pædagogen er begge optaget af børns udvikling. Alligevel er der grundlæggende forskel på deres arbejde og deres
syn på formålet med det. I et samfundsperspektiv er der forskel på baggrunden for at oprette skoler og daginstitutioner. I nutidens skole er der behov for og forventninger om, at lærere og pædagoger arbejder tæt sammen om børns udvikling og læring. Dermed stilles der også nye krav til de uddannelser, som skal udruste dem, der skal løse opgaven i praksis, til at leve op til disse krav. Temanummeret belyser de udfordringer, der opstår i samarbejdsrelationen mellem de to personalegrupper, og giver eksempler på konkrete problemer og muligheder i det daglige samarbejde i skolen.

63,95 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Jan Kampmann m.fl.
Varenummer: 9788792871671
Sidetal: 126
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Læreren og pædagogen er begge optaget af børns udvikling. Alligevel er der grundlæggende forskel på deres arbejde og deres
syn på formålet med det. I et samfundsperspektiv er der forskel på baggrunden for at oprette skoler og daginstitutioner. I nutidens skole er der behov for og forventninger om, at lærere og pædagoger arbejder tæt sammen om børns udvikling og læring. Dermed stilles der også nye krav til de uddannelser, som skal udruste dem, der skal løse opgaven i praksis, til at leve op til disse krav. Temanummeret belyser de udfordringer, der opstår i samarbejdsrelationen mellem de to personalegrupper, og giver eksempler på konkrete problemer og muligheder i det daglige samarbejde i skolen.

Vægt 203 g
Størrelse 9 × 149 × 210 mm
Forlag

Kvan

Udgivelsesdato

KvaN 102 – Læreren og pædagogen

Forfatter: Jan Kampmann m.fl.
SKU: 9788792871671

63,95 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 126

Læreren og pædagogen er begge optaget af børns udvikling. Alligevel er der grundlæggende forskel på deres arbejde og deres
syn på formålet med det. I et samfundsperspektiv er der forskel på baggrunden for at oprette skoler og daginstitutioner. I nutidens skole er der behov for og forventninger om, at lærere og pædagoger arbejder tæt sammen om børns udvikling og læring. Dermed stilles der også nye krav til de uddannelser, som skal udruste dem, der skal løse opgaven i praksis, til at leve op til disse krav. Temanummeret belyser de udfordringer, der opstår i samarbejdsrelationen mellem de to personalegrupper, og giver eksempler på konkrete problemer og muligheder i det daglige samarbejde i skolen.

Vægt 203 g
Størrelse 9 × 149 × 210 mm
Forlag

Kvan

Udgivelsesdato