Leveringstid: 3-5 Hverdage

Kvan 104: Undervisningens indhold

Folkeskolereformen fra 2014 er udtryk for en ambition om, at den danske skole placerer sig i ’verdenseliten’. Den skal ligge i top i den internationale rangorden. Skolen skal i fremtiden varetage mange forskellige opgaver – ifølge skeptikere så mange, at vægten i arbejdet forskydes fra undervisning til læring og kompetenceudvikling. Det gælder om at lære at lære i stedet for at tilegne sig en specifik viden. Temanummeret undersøger baggrunden for og tendensen i denne udvikling og drøfter, hvordan undervisningens ’indhold’ kan fastholde en central placering i skoleudviklingen

 

 

62,40 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Jens Raahauge m.fl.
Varenummer: 9788792871749
Sidetal: 116
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Folkeskolereformen fra 2014 er udtryk for en ambition om, at den danske skole placerer sig i ’verdenseliten’. Den skal ligge i top i den internationale rangorden. Skolen skal i fremtiden varetage mange forskellige opgaver – ifølge skeptikere så mange, at vægten i arbejdet forskydes fra undervisning til læring og kompetenceudvikling. Det gælder om at lære at lære i stedet for at tilegne sig en specifik viden. Temanummeret undersøger baggrunden for og tendensen i denne udvikling og drøfter, hvordan undervisningens ’indhold’ kan fastholde en central placering i skoleudviklingen

 

 

Forlag

Kvan

Udgivelsesdato

Forfatter

Kvan 104: Undervisningens indhold

Forfatter: Jens Raahauge m.fl.
SKU: 9788792871749

62,40 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 116
Tags:

Folkeskolereformen fra 2014 er udtryk for en ambition om, at den danske skole placerer sig i ’verdenseliten’. Den skal ligge i top i den internationale rangorden. Skolen skal i fremtiden varetage mange forskellige opgaver – ifølge skeptikere så mange, at vægten i arbejdet forskydes fra undervisning til læring og kompetenceudvikling. Det gælder om at lære at lære i stedet for at tilegne sig en specifik viden. Temanummeret undersøger baggrunden for og tendensen i denne udvikling og drøfter, hvordan undervisningens ’indhold’ kan fastholde en central placering i skoleudviklingen

 

 

Forlag

Kvan

Udgivelsesdato

Forfatter