Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

KvaN 116: Test og prøver

Test- og evalueringskulturen ser ud til at være kommet for at
blive, og det er derfor en vigtig del af en lærers professionalitet at have et
godt og kritisk kendskab til test- og prøveformerne. Denne vurdering angiver
retningen for indholdet i dette nummer af KvaN. Der er således både overordnede
kritiske analyser af test- og evalueringskulturen, af konkrete test og af
brugen af data i skolen. Og det introducerer til prøve- og testformer med
henblik på at klæde lærere og lærerstuderende på til at kunne navigere i et
bredt evalueringslandskab og til at træffe selvstændige valg af
evalueringsmetode.

     

62,40 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Trine Munch Chapelle m.fl.
Varenummer: 9788793820128
Sidetal: 119
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Test- og evalueringskulturen ser ud til at være kommet for at
blive, og det er derfor en vigtig del af en lærers professionalitet at have et
godt og kritisk kendskab til test- og prøveformerne. Denne vurdering angiver
retningen for indholdet i dette nummer af KvaN. Der er således både overordnede
kritiske analyser af test- og evalueringskulturen, af konkrete test og af
brugen af data i skolen. Og det introducerer til prøve- og testformer med
henblik på at klæde lærere og lærerstuderende på til at kunne navigere i et
bredt evalueringslandskab og til at træffe selvstændige valg af
evalueringsmetode.

     

KvaN 116: Test og prøver

Forfatter: Trine Munch Chapelle m.fl.
SKU: 9788793820128

62,40 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 119

Test- og evalueringskulturen ser ud til at være kommet for at
blive, og det er derfor en vigtig del af en lærers professionalitet at have et
godt og kritisk kendskab til test- og prøveformerne. Denne vurdering angiver
retningen for indholdet i dette nummer af KvaN. Der er således både overordnede
kritiske analyser af test- og evalueringskulturen, af konkrete test og af
brugen af data i skolen. Og det introducerer til prøve- og testformer med
henblik på at klæde lærere og lærerstuderende på til at kunne navigere i et
bredt evalueringslandskab og til at træffe selvstændige valg af
evalueringsmetode.