Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Læringsorienterede kursusdesign

Læringsorienterede kursusdesign er en håndbog i kursusplanlægning og i udformning af studieordninger for undervisere, studieledere og uddannelsesledere ved universitetsuddannelserne.

Håndbogen giver tips og gode råd til formulering af læringsmål og til valg af relevante undervisnings- og eksamensformer på en måde, så der skabes konstruktiv sammenhæng mellem Kvalifikationsrammens slutmål, de enkelte uddannelsers kompetenceprofiler, konkrete uddannelseselementers læringsmål, undervisningsformer og eksamensformer.
Bogen er skrevet af en ekspert inden for området med stor rådgivningserfaring.

 

 

 

162,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Signe Skov, Hanne Leth Andersen
Varenummer: 9788759322062
Sidetal: 90
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier: ,

Læringsorienterede kursusdesign er en håndbog i kursusplanlægning og i udformning af studieordninger for undervisere, studieledere og uddannelsesledere ved universitetsuddannelserne.

Håndbogen giver tips og gode råd til formulering af læringsmål og til valg af relevante undervisnings- og eksamensformer på en måde, så der skabes konstruktiv sammenhæng mellem Kvalifikationsrammens slutmål, de enkelte uddannelsers kompetenceprofiler, konkrete uddannelseselementers læringsmål, undervisningsformer og eksamensformer.
Bogen er skrevet af en ekspert inden for området med stor rådgivningserfaring.

 

 

 

Vægt 184 g
Størrelse 8 × 155 × 229 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Læringsorienterede kursusdesign

Forfatter: Signe Skov, Hanne Leth Andersen
SKU: 9788759322062

162,00 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 90

Læringsorienterede kursusdesign er en håndbog i kursusplanlægning og i udformning af studieordninger for undervisere, studieledere og uddannelsesledere ved universitetsuddannelserne.

Håndbogen giver tips og gode råd til formulering af læringsmål og til valg af relevante undervisnings- og eksamensformer på en måde, så der skabes konstruktiv sammenhæng mellem Kvalifikationsrammens slutmål, de enkelte uddannelsers kompetenceprofiler, konkrete uddannelseselementers læringsmål, undervisningsformer og eksamensformer.
Bogen er skrevet af en ekspert inden for området med stor rådgivningserfaring.

 

 

 

Vægt 184 g
Størrelse 8 × 155 × 229 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter