Leveringstid: Desværre udsolgt fra forlaget

Management Accounting, Financial Measurement and Planning – volume 2

Denne lærebog (vol. 2)er en revideret udgave, der følger de seneste fagplaner, bl.a. på den internationale Markedsføringsøkonomuddannelse, således at den sammen med vol 1 udgør en opdateret helhed.
Managemnet Accounting Vol. 2 indeholder en introduktion til finansiel ledelse, økonomistyring samt udarbejdelse af et budget. Derudover indgår der følgende emner:

Activity Based Costing,
Balanced Score Card
Investering
Frembringelse af økonomiske midler
Introduktion til flerårige beslutningsmodeller
Social ansvarlighed.

Lærebogen henvender sig til de mange internationale uddannelser i Danmark, bl.a. den internationale linje ved akademiuddannelserne. Bogen er skrevet på engelsk

 

 

265,50 kr.

Ikke på lager

Forfatter: Erik Krogager;Jette Lauritzen
Varenummer: 9788776755829
Sidetal: 224
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Denne lærebog (vol. 2)er en revideret udgave, der følger de seneste fagplaner, bl.a. på den internationale Markedsføringsøkonomuddannelse, således at den sammen med vol 1 udgør en opdateret helhed.
Managemnet Accounting Vol. 2 indeholder en introduktion til finansiel ledelse, økonomistyring samt udarbejdelse af et budget. Derudover indgår der følgende emner:

Activity Based Costing,
Balanced Score Card
Investering
Frembringelse af økonomiske midler
Introduktion til flerårige beslutningsmodeller
Social ansvarlighed.

Lærebogen henvender sig til de mange internationale uddannelser i Danmark, bl.a. den internationale linje ved akademiuddannelserne. Bogen er skrevet på engelsk

 

 

Vægt 432 g
Størrelse 15 × 157 × 235 mm
Forlag

Gyldendal

Udgivelsesdato

Forfatter

Management Accounting, Financial Measurement and Planning – volume 2

Forfatter: Erik Krogager;Jette Lauritzen
SKU: 9788776755829

265,50 kr.

Leveringstid: Desværre udsolgt fra forlaget
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 224

Denne lærebog (vol. 2)er en revideret udgave, der følger de seneste fagplaner, bl.a. på den internationale Markedsføringsøkonomuddannelse, således at den sammen med vol 1 udgør en opdateret helhed.
Managemnet Accounting Vol. 2 indeholder en introduktion til finansiel ledelse, økonomistyring samt udarbejdelse af et budget. Derudover indgår der følgende emner:

Activity Based Costing,
Balanced Score Card
Investering
Frembringelse af økonomiske midler
Introduktion til flerårige beslutningsmodeller
Social ansvarlighed.

Lærebogen henvender sig til de mange internationale uddannelser i Danmark, bl.a. den internationale linje ved akademiuddannelserne. Bogen er skrevet på engelsk

 

 

Vægt 432 g
Størrelse 15 × 157 × 235 mm
Forlag

Gyldendal

Udgivelsesdato

Forfatter