Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.
486,00 kr.
På lager: På lager
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.
Vægt | 1383 g |
---|---|
Størrelse | 39 × 205 × 242 mm |
Forlag | Samfundslitteratur |
Udgivelsesdato | |
Forfatter |
486,00 kr.
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.
Vægt | 1383 g |
---|---|
Størrelse | 39 × 205 × 242 mm |
Forlag | Samfundslitteratur |
Udgivelsesdato | |
Forfatter |