Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Markedsføringsret og konkurrenceværn

Nu foreligger Markedsret Del 2 i en ny 8. udgave. Bogen behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale-, lov- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. 

Bogen kan bruges både som lærebog i undervisningen på højere læreanstalter og som opslags- og håndbog for praktikere.

678,95 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Palle Bo Madsen
Varenummer: 9788757453942
Sidetal: 390
Sprog: dan
Format: Hardback
Kategorier:

Nu foreligger Markedsret Del 2 i en ny 8. udgave. Bogen behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale-, lov- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. 

Bogen kan bruges både som lærebog i undervisningen på højere læreanstalter og som opslags- og håndbog for praktikere.
Vægt 833 g
Størrelse 32 × 164 × 238 mm
Forlag

Djøf Forlag

Udgivelsesdato

Markedsføringsret og konkurrenceværn

Forfatter: Palle Bo Madsen
SKU: 9788757453942

678,95 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Hardback
Sprog: dan
Sidetal: 390

Nu foreligger Markedsret Del 2 i en ny 8. udgave. Bogen behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale-, lov- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. 

Bogen kan bruges både som lærebog i undervisningen på højere læreanstalter og som opslags- og håndbog for praktikere.
Vægt 833 g
Størrelse 32 × 164 × 238 mm
Forlag

Djøf Forlag

Udgivelsesdato