Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
287,64 kr.
1
Subtotal: 287,64 kr.
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

 

 

 

336,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)
Varenummer: 9788759316139
Sidetal: 487
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier: ,

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

 

 

 

Markedskommunikation i praksis

Forfatter: Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)
SKU: 9788759316139

336,00 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 487

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.