Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
324,66 kr.
3
Subtotal: 324,66 kr.
The Love Hypothesis
1 × 89,95 kr.
Among Thieves
1 × 68,76 kr.
Ugly Love
1 × 165,95 kr.
Subtotal: 324,66 kr.
Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 12

Medieproduktionsanalyse

Hvordan arbejder manuskriptforfattere og filminstruktører med at skabe nye film og tv-serier i forskellige produktionskulturer? Hvordan ændrer satireproducenter deres måde at lave indhold på, når målgruppen er unge mellem 15 og 30 år, og mediet er Facebook? Og hvordan præger digital teknologi journalisters researchprocesser og nyhedsproduktion på en dagbladsredaktion? Hvem bestemmer, hvad der skal sættes i gang i mediebranchen, og ud fra hvilke kriterier?

Denne bog giver en kort og præcis indføring i forskningsfeltet medieproduktionsanalyse, som er optaget af at undersøge en række forhold i samspillet mellem medieprodukt og produktionkonteksten. Det kan handle om de økonomiske, teknologiske såvel som kulturpolitiske rammers indflydelse, grundlæggende vilkår for kreativt arbejde i medieindustrierne eller samarbejder og processer under ideudvikling, produktion og distribution af medieprodukter.
Bogen giver en historisk, teoretisk og analytisk introduktion til produktionsstudier og præsenterer samtidig centrale problemstillinger og overvejelser forbundet med at lave egne produktionsanalyser.

 

 

 

138,24 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Eva Novrup Redvall og Hanne Bruun
Varenummer: 9788759339138
Sidetal: 124
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Hvordan arbejder manuskriptforfattere og filminstruktører med at skabe nye film og tv-serier i forskellige produktionskulturer? Hvordan ændrer satireproducenter deres måde at lave indhold på, når målgruppen er unge mellem 15 og 30 år, og mediet er Facebook? Og hvordan præger digital teknologi journalisters researchprocesser og nyhedsproduktion på en dagbladsredaktion? Hvem bestemmer, hvad der skal sættes i gang i mediebranchen, og ud fra hvilke kriterier?

Denne bog giver en kort og præcis indføring i forskningsfeltet medieproduktionsanalyse, som er optaget af at undersøge en række forhold i samspillet mellem medieprodukt og produktionkonteksten. Det kan handle om de økonomiske, teknologiske såvel som kulturpolitiske rammers indflydelse, grundlæggende vilkår for kreativt arbejde i medieindustrierne eller samarbejder og processer under ideudvikling, produktion og distribution af medieprodukter.
Bogen giver en historisk, teoretisk og analytisk introduktion til produktionsstudier og præsenterer samtidig centrale problemstillinger og overvejelser forbundet med at lave egne produktionsanalyser.

 

 

 

Vægt 227 g
Størrelse 8 × 157 × 231 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Serie

Kort og præcist om medier og kommunikation

Forfatter

Medieproduktionsanalyse

Forfatter: Eva Novrup Redvall og Hanne Bruun
SKU: 9788759339138

138,24 kr.

Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 12
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 124

Hvordan arbejder manuskriptforfattere og filminstruktører med at skabe nye film og tv-serier i forskellige produktionskulturer? Hvordan ændrer satireproducenter deres måde at lave indhold på, når målgruppen er unge mellem 15 og 30 år, og mediet er Facebook? Og hvordan præger digital teknologi journalisters researchprocesser og nyhedsproduktion på en dagbladsredaktion? Hvem bestemmer, hvad der skal sættes i gang i mediebranchen, og ud fra hvilke kriterier?

Denne bog giver en kort og præcis indføring i forskningsfeltet medieproduktionsanalyse, som er optaget af at undersøge en række forhold i samspillet mellem medieprodukt og produktionkonteksten. Det kan handle om de økonomiske, teknologiske såvel som kulturpolitiske rammers indflydelse, grundlæggende vilkår for kreativt arbejde i medieindustrierne eller samarbejder og processer under ideudvikling, produktion og distribution af medieprodukter.
Bogen giver en historisk, teoretisk og analytisk introduktion til produktionsstudier og præsenterer samtidig centrale problemstillinger og overvejelser forbundet med at lave egne produktionsanalyser.

 

 

 

Vægt 227 g
Størrelse 8 × 157 × 231 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Serie

Kort og præcist om medier og kommunikation

Forfatter