Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

Menneskesyn i teorier om mennesket

Hvilke grundlæggende antagelser om mennesket ligger bag de teorier og forståelsesformer, der indgår i fx psykologers, læreres, pædagogers, sygeplejerskers og socialrådgiveres daglige arbejde med klienter, elever eller patienter?

Forståelse af menneskesynet som den bagvedliggende antagelse i både videnskabelige teoridannelser og i pædagogisk praksis er et grundlæggende kundskabsområde. I denne bog bliver menneskesynet diskuteret, sådan som det kommer til udtryk på forskellige fagområder.

 

 

269,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Egil Larsen, Yngve Hammerlin
Varenummer: 9788771291353
Sidetal: 287
Sprog: dan
Format: Hæftet

Hvilke grundlæggende antagelser om mennesket ligger bag de teorier og forståelsesformer, der indgår i fx psykologers, læreres, pædagogers, sygeplejerskers og socialrådgiveres daglige arbejde med klienter, elever eller patienter?

Forståelse af menneskesynet som den bagvedliggende antagelse i både videnskabelige teoridannelser og i pædagogisk praksis er et grundlæggende kundskabsområde. I denne bog bliver menneskesynet diskuteret, sådan som det kommer til udtryk på forskellige fagområder.

 

 

Forlag

Klim

Udgivelsesdato

Originaltitel

Serie

Pædagogiske linier

Forfatter

Menneskesyn i teorier om mennesket

Forfatter: Egil Larsen, Yngve Hammerlin
SKU: 9788771291353

269,96 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 287

Hvilke grundlæggende antagelser om mennesket ligger bag de teorier og forståelsesformer, der indgår i fx psykologers, læreres, pædagogers, sygeplejerskers og socialrådgiveres daglige arbejde med klienter, elever eller patienter?

Forståelse af menneskesynet som den bagvedliggende antagelse i både videnskabelige teoridannelser og i pædagogisk praksis er et grundlæggende kundskabsområde. I denne bog bliver menneskesynet diskuteret, sådan som det kommer til udtryk på forskellige fagområder.

 

 

Forlag

Klim

Udgivelsesdato

Originaltitel

Serie

Pædagogiske linier

Forfatter