Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage

Mød din kunde

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!

 

Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.

 

I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.

 

Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.

 

Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:
“Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted.”

 

 

156,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Malene Bjerre
Varenummer: 9788702106015
Sidetal: 112
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!

 

Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.

 

I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.

 

Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.

 

Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:
“Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted.”

 

 

Vægt 131 g
Størrelse 10 × 120 × 177 mm
Forlag

Gyldendal Business

Udgivelsesdato

Forfatter

Mød din kunde

Forfatter: Malene Bjerre
SKU: 9788702106015

156,00 kr.

Leveringstid: BOOKBOX levering på lager 6-7 dage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 112

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!

 

Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.

 

I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.

 

Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.

 

Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:
“Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted.”

 

 

Vægt 131 g
Størrelse 10 × 120 × 177 mm
Forlag

Gyldendal Business

Udgivelsesdato

Forfatter