Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Musik i tv-reklamer

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

 

 

 

64,80 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Varenummer: 9788759314869
Sidetal: 198
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

 

 

 

Vægt 382 g
Størrelse 15 × 172 × 241 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Musik i tv-reklamer

Forfatter: Nicolai Jørgensgaard Graakjær
SKU: 9788759314869

64,80 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 198

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

 

 

 

Vægt 382 g
Størrelse 15 × 172 × 241 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter