Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
2.610,86 kr.
19
Subtotal: 2.610,86 kr.
Bones and All
1 × 116,22 kr.
Aki og heksen
1 × 116,96 kr.
Baronessen
1 × 178,62 kr.
Ugly Love
1 × 165,95 kr.
The Book Thief
1 × 85,95 kr.
Being American
1 × 354,00 kr.
Pladsholder
1 × 89,95 kr.
Bag facaden på rumstationen
1 × 194,96 kr.
Robinson Crusoe
2 × 194,96 kr.
The Love Hypothesis
1 × 89,95 kr.
American Psycho
1 × 95,95 kr.
Shackleton
1 × 84,76 kr.
Navari
1 × 233,22 kr.
Om kærlighed
1 × 46,76 kr.
Burn After Writing
1 × 105,95 kr.
Hans Scherfig puslespil
1 × 116,22 kr.
Husband Material
1 × 68,76 kr.
Summer Fever
1 × 76,76 kr.
Subtotal: 2.610,86 kr.
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Musik i tv-reklamer

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

 

 

 

64,80 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Varenummer: 9788759314869
Sidetal: 198
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

 

 

 

Vægt 382 g
Størrelse 15 × 172 × 241 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Musik i tv-reklamer

Forfatter: Nicolai Jørgensgaard Graakjær
SKU: 9788759314869

64,80 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 198

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

 

 

 

Vægt 382 g
Størrelse 15 × 172 × 241 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter