Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Organisationskommunikation

Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation. Fælles for deres tilgang er et tekstnært fokus på sprogets, kulturens og kommunikationsrådgivningens potentialer. 

Fire kommunikationsmedarbejdere supplerer med aktuelle eksempler på, hvordan kommunikationsafdelingerne i Novo Nordisk, SKAT, Danmarks Radio og NaturErhvervstyrelsen arbejder med tekst og tale i praksis. Målet er at skabe en inspirerende lærebog og et teoretisk fundament for arbejdet med at analysere, forstå, forbedre og rådgive om kommunikation i, fra og om organisationer, virksomheder og myndigheder.

 

 

 

340,20 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Helle Petersen
Varenummer: 9788759319666
Sidetal: 340
Sprog: dan
Format: Paperback
Kategorier: ,

Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation. Fælles for deres tilgang er et tekstnært fokus på sprogets, kulturens og kommunikationsrådgivningens potentialer. 

Fire kommunikationsmedarbejdere supplerer med aktuelle eksempler på, hvordan kommunikationsafdelingerne i Novo Nordisk, SKAT, Danmarks Radio og NaturErhvervstyrelsen arbejder med tekst og tale i praksis. Målet er at skabe en inspirerende lærebog og et teoretisk fundament for arbejdet med at analysere, forstå, forbedre og rådgive om kommunikation i, fra og om organisationer, virksomheder og myndigheder.

 

 

 

Vægt731 g
Størrelse23 × 174 × 240 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Organisationskommunikation

Forfatter: Helle Petersen
SKU: 9788759319666

340,20 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Paperback
Sprog: dan
Sidetal: 340

Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation. Fælles for deres tilgang er et tekstnært fokus på sprogets, kulturens og kommunikationsrådgivningens potentialer. 

Fire kommunikationsmedarbejdere supplerer med aktuelle eksempler på, hvordan kommunikationsafdelingerne i Novo Nordisk, SKAT, Danmarks Radio og NaturErhvervstyrelsen arbejder med tekst og tale i praksis. Målet er at skabe en inspirerende lærebog og et teoretisk fundament for arbejdet med at analysere, forstå, forbedre og rådgive om kommunikation i, fra og om organisationer, virksomheder og myndigheder.

 

 

 

Vægt731 g
Størrelse23 × 174 × 240 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter