Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
311,18 kr.
2
Subtotal: 311,18 kr.
Robinson Crusoe
1 × 194,96 kr.
Hans Scherfig puslespil
1 × 116,22 kr.
Subtotal: 311,18 kr.
Leveringstid: Mangler hos leverandør. Ny udgave forberedes af forlaget

Salg og kommunikation

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.

Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:

 

  • Kommunikation og salg i en online kontekst
  • Den gode pitch
  • Persontypologier og styrkeprofil
  • Mindfulness og digitalt lederskab
  • Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
  • Forhandling
  • Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
  • Digitale salgsredskaber og social selling
  • Interkulturelle salgskompetencer
  • Salgsplanlægning

 

Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.

 

 

400,50 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Mette Risgaard Olsen;Louise Grue Bennike
Varenummer: 9788702313796
Sidetal: 312
Sprog: dan
Format: Hæftet

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.

Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:

 

  • Kommunikation og salg i en online kontekst
  • Den gode pitch
  • Persontypologier og styrkeprofil
  • Mindfulness og digitalt lederskab
  • Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
  • Forhandling
  • Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
  • Digitale salgsredskaber og social selling
  • Interkulturelle salgskompetencer
  • Salgsplanlægning

 

Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.

 

 

Salg og kommunikation

Forfatter: Mette Risgaard Olsen;Louise Grue Bennike
SKU: 9788702313796

400,50 kr.

Leveringstid: Mangler hos leverandør. Ny udgave forberedes af forlaget
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 312

2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.

Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:

 

  • Kommunikation og salg i en online kontekst
  • Den gode pitch
  • Persontypologier og styrkeprofil
  • Mindfulness og digitalt lederskab
  • Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
  • Forhandling
  • Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
  • Digitale salgsredskaber og social selling
  • Interkulturelle salgskompetencer
  • Salgsplanlægning

 

Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.