Leveringstid: 3-5 Hverdage

SAS – NÅR TIDEN ER VIGTIGST

En erhvervshistorisk bog om SAS‛ udvikling med udgangspunkt i 2001-2005, der var vigtige og turbulente år for virksomheden, hvor virksomheden udviklingsmæssigt lavede et såkaldt „turnaround‟. Et managementbegreb, der kan defineres sådan: „Turnaround omfatter for en virksomhed, at dens ledelse ved at bruge sine ressourcer og sit potentiale strategisk og proaktivt sikrer virksomhedens eksistens og fremtid i en ny dimension‟.

Bogen trækker erhvervshistoriske linjer helt tilbage fra starten på Scandinavian Airlines Systems i 1946, og beretter om både heldig og fremsynet ledelse og mindre heldig ledelse helt frem til årsskiftet 2005, hvor en tilsyneladende heldig „turnaround‟ er en realitet.

Som inspiration for nok især topledere redegør bogen også for praktiske værktøjer til en sådan „turnaround‟. Der har de seneste år været en del medieomtale af SAS som virksomhed. Her er chancen for et unikt indblik i og en analyse af SAS‛ erhvervshistoriske udvikling. Jeg kender ingen tilsvarende bøger. – Fra lektørudtalelse. 

Læs mere: www.peterhorn.dk  .

 

 

 

389,96 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Peter Horn og Jens Wittrup Willumsen
Varenummer: 9788776640941
Sidetal: 238
Sprog: dan
Format: Ukendt
Kategorier: ,

En erhvervshistorisk bog om SAS‛ udvikling med udgangspunkt i 2001-2005, der var vigtige og turbulente år for virksomheden, hvor virksomheden udviklingsmæssigt lavede et såkaldt „turnaround‟. Et managementbegreb, der kan defineres sådan: „Turnaround omfatter for en virksomhed, at dens ledelse ved at bruge sine ressourcer og sit potentiale strategisk og proaktivt sikrer virksomhedens eksistens og fremtid i en ny dimension‟.

Bogen trækker erhvervshistoriske linjer helt tilbage fra starten på Scandinavian Airlines Systems i 1946, og beretter om både heldig og fremsynet ledelse og mindre heldig ledelse helt frem til årsskiftet 2005, hvor en tilsyneladende heldig „turnaround‟ er en realitet.

Som inspiration for nok især topledere redegør bogen også for praktiske værktøjer til en sådan „turnaround‟. Der har de seneste år været en del medieomtale af SAS som virksomhed. Her er chancen for et unikt indblik i og en analyse af SAS‛ erhvervshistoriske udvikling. Jeg kender ingen tilsvarende bøger. – Fra lektørudtalelse. 

Læs mere: www.peterhorn.dk  .

 

 

 

Vægt 619 g
Størrelse 26 × 168 × 242 mm
Forlag

Executive Magazine's Books/Børsens Forlag

Udgivelsesdato

Forfatter

SAS – NÅR TIDEN ER VIGTIGST

Forfatter: Peter Horn og Jens Wittrup Willumsen
SKU: 9788776640941

389,96 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier: ,
Format: Ukendt
Sprog: dan
Sidetal: 238

En erhvervshistorisk bog om SAS‛ udvikling med udgangspunkt i 2001-2005, der var vigtige og turbulente år for virksomheden, hvor virksomheden udviklingsmæssigt lavede et såkaldt „turnaround‟. Et managementbegreb, der kan defineres sådan: „Turnaround omfatter for en virksomhed, at dens ledelse ved at bruge sine ressourcer og sit potentiale strategisk og proaktivt sikrer virksomhedens eksistens og fremtid i en ny dimension‟.

Bogen trækker erhvervshistoriske linjer helt tilbage fra starten på Scandinavian Airlines Systems i 1946, og beretter om både heldig og fremsynet ledelse og mindre heldig ledelse helt frem til årsskiftet 2005, hvor en tilsyneladende heldig „turnaround‟ er en realitet.

Som inspiration for nok især topledere redegør bogen også for praktiske værktøjer til en sådan „turnaround‟. Der har de seneste år været en del medieomtale af SAS som virksomhed. Her er chancen for et unikt indblik i og en analyse af SAS‛ erhvervshistoriske udvikling. Jeg kender ingen tilsvarende bøger. – Fra lektørudtalelse. 

Læs mere: www.peterhorn.dk  .

 

 

 

Vægt 619 g
Størrelse 26 × 168 × 242 mm
Forlag

Executive Magazine's Books/Børsens Forlag

Udgivelsesdato

Forfatter