Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Skolens teammøder

Samarbejdet i skolens forskellige team finder ofte sted på møder. Lærere og pædagoger er dog sjældent vilde med klassisk autoritær mødeledelse, så møderne i skolens team er ofte ustyrede og selvorganiserende. Ofte dominerer de meget-talende, det er svært at holde fokus, diskussioner tager meget lang tid og mødet trækker tænder ud. Hvis møderne skal skabe både mening for deltagerne og værdi for eleverne, skal de understøttes af en facilitator, der kan styre samtalen på en mere aktiv, målrettet, understøttende og involverende måde. Når den fælles opgavefordeling således afvikles lettere med facilitering, bliver der bedre plads til videndeling, refleksion og egentlig pædagogisk udvikling i teamet. Denne bog viser hvordan.

 

 

 

226,80 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Ib Ravn og Vibeke Petersen
Varenummer: 9788759319697
Sidetal: 149
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Samarbejdet i skolens forskellige team finder ofte sted på møder. Lærere og pædagoger er dog sjældent vilde med klassisk autoritær mødeledelse, så møderne i skolens team er ofte ustyrede og selvorganiserende. Ofte dominerer de meget-talende, det er svært at holde fokus, diskussioner tager meget lang tid og mødet trækker tænder ud. Hvis møderne skal skabe både mening for deltagerne og værdi for eleverne, skal de understøttes af en facilitator, der kan styre samtalen på en mere aktiv, målrettet, understøttende og involverende måde. Når den fælles opgavefordeling således afvikles lettere med facilitering, bliver der bedre plads til videndeling, refleksion og egentlig pædagogisk udvikling i teamet. Denne bog viser hvordan.

 

 

 

Skolens teammøder

Forfatter: Ib Ravn og Vibeke Petersen
SKU: 9788759319697

226,80 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 149

Samarbejdet i skolens forskellige team finder ofte sted på møder. Lærere og pædagoger er dog sjældent vilde med klassisk autoritær mødeledelse, så møderne i skolens team er ofte ustyrede og selvorganiserende. Ofte dominerer de meget-talende, det er svært at holde fokus, diskussioner tager meget lang tid og mødet trækker tænder ud. Hvis møderne skal skabe både mening for deltagerne og værdi for eleverne, skal de understøttes af en facilitator, der kan styre samtalen på en mere aktiv, målrettet, understøttende og involverende måde. Når den fælles opgavefordeling således afvikles lettere med facilitering, bliver der bedre plads til videndeling, refleksion og egentlig pædagogisk udvikling i teamet. Denne bog viser hvordan.