Tilbud!
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Store kriser

Tilbud!

I bogen STORE KRISER viser forfatterne, hvordan virksomheder forbereder sig og anvender de rette strategier til at overleve eller ligefrem udnytte kriser. For kriser gør ikke kun ondt. De rummer også potentialet til, at virksomheder udvikler sig, så noget nyt og bedre får plads til at gro.

Bogens forfattere forsker i iværksætteri og entreprenørskab og har gennem en årrække undersøgt kriser – senest coronakrisen, der fungerer som en gennemgående case i bogen.

STORE KRISER henvender sig til ledere, mellemledere og medarbejdere samt til studerende, der skal introduceres til strategi, forretningsudvikling og krisehåndtering.

Original price was: 276,95 kr..Current price is: 254,95 kr..

På lager: På lager

Forfatter: Kim Klyver;Suna Løwe Nielsen
Varenummer: 9788750061250
Sidetal: 256
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier:

I bogen STORE KRISER viser forfatterne, hvordan virksomheder forbereder sig og anvender de rette strategier til at overleve eller ligefrem udnytte kriser. For kriser gør ikke kun ondt. De rummer også potentialet til, at virksomheder udvikler sig, så noget nyt og bedre får plads til at gro.

Bogens forfattere forsker i iværksætteri og entreprenørskab og har gennem en årrække undersøgt kriser – senest coronakrisen, der fungerer som en gennemgående case i bogen.

STORE KRISER henvender sig til ledere, mellemledere og medarbejdere samt til studerende, der skal introduceres til strategi, forretningsudvikling og krisehåndtering.

Vægt 465 g
Størrelse 21 × 156 × 226 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato

Tilbud!

Store kriser

Forfatter: Kim Klyver;Suna Løwe Nielsen
SKU: 9788750061250

Original price was: 276,95 kr..Current price is: 254,95 kr..

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 256

I bogen STORE KRISER viser forfatterne, hvordan virksomheder forbereder sig og anvender de rette strategier til at overleve eller ligefrem udnytte kriser. For kriser gør ikke kun ondt. De rummer også potentialet til, at virksomheder udvikler sig, så noget nyt og bedre får plads til at gro.

Bogens forfattere forsker i iværksætteri og entreprenørskab og har gennem en årrække undersøgt kriser – senest coronakrisen, der fungerer som en gennemgående case i bogen.

STORE KRISER henvender sig til ledere, mellemledere og medarbejdere samt til studerende, der skal introduceres til strategi, forretningsudvikling og krisehåndtering.

Vægt 465 g
Størrelse 21 × 156 × 226 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato