Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 14

Strategi, ledelse og intuition

Strategi, ledelse og intuition præsenterer, hvordan kriser ofte består af tre perioder, der på hver sin måde stiller krav til, hvordan man som leder kan bruge virksomhedens strategi og værdier som et kompas til at sikre, at virksomheden klarer sig bedst muligt igennem.   

  • BOOM: Den første periode er en tilstand af chok, hvor overlevelse, sikring af likviditet og kriseledelse spiller en central rolle         
  • DOOM: Den næste periode er en oplevelse af dommedagslignende usikkerhed, hvor kriseledelse kombineres med mere strategiske refleksioner, og krisen også bruges som en mulighed for at udvikle sig mere resilient
  • BLOOM: Den sidste periode tager form som en mere transformativ og refleksiv proces, hvor nye veje og muligheder udfolder sig. 

Strategi, ledelse og intuition rummer en række unikke indblik, der kommer helt tæt på, hvordan ledere agerer strategisk, når verden på skelsættende vis ændrer sig. Kom med bag lukkede døre hos en række virksomheder i tøj- og tekstil-branchen undervejs i de kriser, der opstod i kølvandet på pandemien, der ramte verden i 2020. Bogen præsenterer både konkrete og teoretiske bud på, hvordan blandt andet digitale transformationer og bæredygtighed blev forstået og håndteret på tværs af de 20 deltagende virksomheder. 

Strategi, ledelse og intuition er skrevet på baggrund af interviews med 20 administrerende direktører i mode- og tekstilindustrien i begyndelsen, midten og ved udgangen af pandemien. Ledernes strategiske refleksioner og handlinger giver indblik i, hvordan man bedriver strategisk ledelse, når en virksomhed pludselig står over for en strøm af uforudsigelighed.

 

 

 

336,00 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Mette Vinther Larsen
Varenummer: 9788759340097
Sidetal: 260
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier: ,

Strategi, ledelse og intuition præsenterer, hvordan kriser ofte består af tre perioder, der på hver sin måde stiller krav til, hvordan man som leder kan bruge virksomhedens strategi og værdier som et kompas til at sikre, at virksomheden klarer sig bedst muligt igennem.   

  • BOOM: Den første periode er en tilstand af chok, hvor overlevelse, sikring af likviditet og kriseledelse spiller en central rolle         
  • DOOM: Den næste periode er en oplevelse af dommedagslignende usikkerhed, hvor kriseledelse kombineres med mere strategiske refleksioner, og krisen også bruges som en mulighed for at udvikle sig mere resilient
  • BLOOM: Den sidste periode tager form som en mere transformativ og refleksiv proces, hvor nye veje og muligheder udfolder sig. 

Strategi, ledelse og intuition rummer en række unikke indblik, der kommer helt tæt på, hvordan ledere agerer strategisk, når verden på skelsættende vis ændrer sig. Kom med bag lukkede døre hos en række virksomheder i tøj- og tekstil-branchen undervejs i de kriser, der opstod i kølvandet på pandemien, der ramte verden i 2020. Bogen præsenterer både konkrete og teoretiske bud på, hvordan blandt andet digitale transformationer og bæredygtighed blev forstået og håndteret på tværs af de 20 deltagende virksomheder. 

Strategi, ledelse og intuition er skrevet på baggrund af interviews med 20 administrerende direktører i mode- og tekstilindustrien i begyndelsen, midten og ved udgangen af pandemien. Ledernes strategiske refleksioner og handlinger giver indblik i, hvordan man bedriver strategisk ledelse, når en virksomhed pludselig står over for en strøm af uforudsigelighed.

 

 

 

Vægt567 g
Størrelse16 × 173 × 242 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter

Strategi, ledelse og intuition

Forfatter: Mette Vinther Larsen
SKU: 9788759340097

336,00 kr.

Leveringstid: Under forberedelse – udkommer uge 14
Kategorier: ,
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 260

Strategi, ledelse og intuition præsenterer, hvordan kriser ofte består af tre perioder, der på hver sin måde stiller krav til, hvordan man som leder kan bruge virksomhedens strategi og værdier som et kompas til at sikre, at virksomheden klarer sig bedst muligt igennem.   

  • BOOM: Den første periode er en tilstand af chok, hvor overlevelse, sikring af likviditet og kriseledelse spiller en central rolle         
  • DOOM: Den næste periode er en oplevelse af dommedagslignende usikkerhed, hvor kriseledelse kombineres med mere strategiske refleksioner, og krisen også bruges som en mulighed for at udvikle sig mere resilient
  • BLOOM: Den sidste periode tager form som en mere transformativ og refleksiv proces, hvor nye veje og muligheder udfolder sig. 

Strategi, ledelse og intuition rummer en række unikke indblik, der kommer helt tæt på, hvordan ledere agerer strategisk, når verden på skelsættende vis ændrer sig. Kom med bag lukkede døre hos en række virksomheder i tøj- og tekstil-branchen undervejs i de kriser, der opstod i kølvandet på pandemien, der ramte verden i 2020. Bogen præsenterer både konkrete og teoretiske bud på, hvordan blandt andet digitale transformationer og bæredygtighed blev forstået og håndteret på tværs af de 20 deltagende virksomheder. 

Strategi, ledelse og intuition er skrevet på baggrund af interviews med 20 administrerende direktører i mode- og tekstilindustrien i begyndelsen, midten og ved udgangen af pandemien. Ledernes strategiske refleksioner og handlinger giver indblik i, hvordan man bedriver strategisk ledelse, når en virksomhed pludselig står over for en strøm af uforudsigelighed.

 

 

 

Vægt567 g
Størrelse16 × 173 × 242 mm
Forlag

Samfundslitteratur

Udgivelsesdato

Forfatter