Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
153,52 kr.
2
Subtotal: 153,52 kr.
Shackleton
1 × 84,76 kr.
The Summer Fair
1 × 68,76 kr.
Subtotal: 153,52 kr.
Tilbud!
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Strategi – Sådan skabes værdi i en volatil verden

Tilbud!

Står I overfor at skulle forny eller opdatere jeres strategi, så giver STRATEGI et perfekt afsæt for indsatsen. I får en grundig indsigt i den nyeste viden om strategier i moderne virksomheder samt hele 101 strategiske værktøjer, som I kan bringe i spil med det samme. 

Med STRATEGI bringer Michael Moesgaard Andersen og Flemming Poulfelt jer direkte ind i det strategiske maskinrum og giver svar på en række centrale spørgsmål: 

• Hvorfor er det overhovedet nødvendigt at arbejde med strategi? 
• Hvordan kan der arbejdes med strategi, og hvem skal inddrages? 
• Hvilke metoder og værktøjer egner sig til forskellige situationer? 
• Hvordan kan en strategi eksekveres, så der opnås maksimal effekt? 

Bogens pointer illustreres med masser af referencer til kendte virksomheder, der har arbejdet mere eller mindre succesfuldt med deres strategi. For eksempel får du svar på, hvorfor danske B&O ikke har opnået Apples succes, på trods af at virksomhederne for år tilbage delte mange kernekompetencer. Du får også illustrationer af, hvordan der kan gennemføres digitale tjek af strategien bl.a. ved hjælp af AI. 

STRATEGI er oplagt læsning for ledere, medarbejdere, bestyrelsesmedlemmer og rådgivere, der tager aktiv del i virksomhedens strategiproces, og for studerende med interesse for strategisk arbejde og teori.

Original price was: 276,95 kr..Current price is: 254,95 kr..

På lager: På lager

Forfatter: Flemming Poulfelt;Michael Moesgaard Andersen
Varenummer: 9788750063384
Sidetal: 248
Sprog: dan
Format: Hæftet
Kategorier:

Står I overfor at skulle forny eller opdatere jeres strategi, så giver STRATEGI et perfekt afsæt for indsatsen. I får en grundig indsigt i den nyeste viden om strategier i moderne virksomheder samt hele 101 strategiske værktøjer, som I kan bringe i spil med det samme. 

Med STRATEGI bringer Michael Moesgaard Andersen og Flemming Poulfelt jer direkte ind i det strategiske maskinrum og giver svar på en række centrale spørgsmål: 

• Hvorfor er det overhovedet nødvendigt at arbejde med strategi? 
• Hvordan kan der arbejdes med strategi, og hvem skal inddrages? 
• Hvilke metoder og værktøjer egner sig til forskellige situationer? 
• Hvordan kan en strategi eksekveres, så der opnås maksimal effekt? 

Bogens pointer illustreres med masser af referencer til kendte virksomheder, der har arbejdet mere eller mindre succesfuldt med deres strategi. For eksempel får du svar på, hvorfor danske B&O ikke har opnået Apples succes, på trods af at virksomhederne for år tilbage delte mange kernekompetencer. Du får også illustrationer af, hvordan der kan gennemføres digitale tjek af strategien bl.a. ved hjælp af AI. 

STRATEGI er oplagt læsning for ledere, medarbejdere, bestyrelsesmedlemmer og rådgivere, der tager aktiv del i virksomhedens strategiproces, og for studerende med interesse for strategisk arbejde og teori.

Tilbud!

Strategi – Sådan skabes værdi i en volatil verden

Forfatter: Flemming Poulfelt;Michael Moesgaard Andersen
SKU: 9788750063384

Original price was: 276,95 kr..Current price is: 254,95 kr..

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Kategorier:
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 248

Står I overfor at skulle forny eller opdatere jeres strategi, så giver STRATEGI et perfekt afsæt for indsatsen. I får en grundig indsigt i den nyeste viden om strategier i moderne virksomheder samt hele 101 strategiske værktøjer, som I kan bringe i spil med det samme. 

Med STRATEGI bringer Michael Moesgaard Andersen og Flemming Poulfelt jer direkte ind i det strategiske maskinrum og giver svar på en række centrale spørgsmål: 

• Hvorfor er det overhovedet nødvendigt at arbejde med strategi? 
• Hvordan kan der arbejdes med strategi, og hvem skal inddrages? 
• Hvilke metoder og værktøjer egner sig til forskellige situationer? 
• Hvordan kan en strategi eksekveres, så der opnås maksimal effekt? 

Bogens pointer illustreres med masser af referencer til kendte virksomheder, der har arbejdet mere eller mindre succesfuldt med deres strategi. For eksempel får du svar på, hvorfor danske B&O ikke har opnået Apples succes, på trods af at virksomhederne for år tilbage delte mange kernekompetencer. Du får også illustrationer af, hvordan der kan gennemføres digitale tjek af strategien bl.a. ved hjælp af AI. 

STRATEGI er oplagt læsning for ledere, medarbejdere, bestyrelsesmedlemmer og rådgivere, der tager aktiv del i virksomhedens strategiproces, og for studerende med interesse for strategisk arbejde og teori.