Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse

Strategies in Emerging Markets

Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.

 

 

 

258,12 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Michael W. Hansen, Marcus M. Larsen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Peter Wad
Varenummer: 9788763002363
Sidetal: 190
Sprog: dan
Format: Hæftet

Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.

 

 

 

Vægt 300 g
Størrelse 12 × 160 × 230 mm
Forlag

CBS Press

Udgivelsesdato

Forfatter

Strategies in Emerging Markets

Forfatter: Michael W. Hansen, Marcus M. Larsen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Peter Wad
SKU: 9788763002363

258,12 kr.

Leveringstid: Nyt oplag er under forberedelse
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 190

Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.

 

 

 

Vægt 300 g
Størrelse 12 × 160 × 230 mm
Forlag

CBS Press

Udgivelsesdato

Forfatter