Bruuns Bøger Logo Bruuns Bøger
0,00 kr.
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
Leveringstid: 3-5 Hverdage

Strategisk kommunikation

Kommunikation er i dag et centralt, omfattende og veletableret fagområde i både private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer. Denne bog er til de mange mennesker, der hver dag arbejder med organisationers strategiske kommunikation. 

Strategisk kommunikation er en brugsbog, der giver en grundig introduktion til det strategiske arbejde. Bogen har gennem mange år har været brugt i uddannelses- og efteruddannelsessammenhænge og af kommunikationspraktikere. Den hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk i arbejdet med strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde rustes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål. 

Denne gennemarbejdede og udvidede 3. udgave indeholder bl.a. yderligere modeller og nyt indhold om samarbejde med frivillige og branding af NGO’er. 

Strategisk kommunikation for alle kommunikationsinteresserede læsere, der arbejder med, uddanner sig inden for eller har en interesse i arbejdet med strategisk kommunikation i organisationer.

 

 

407,95 kr.

På lager: På lager

Forfatter: Mie Femø Nielsen
Varenummer: 9788750065401
Sidetal: 372
Sprog: dan
Format: Hæftet

Kommunikation er i dag et centralt, omfattende og veletableret fagområde i både private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer. Denne bog er til de mange mennesker, der hver dag arbejder med organisationers strategiske kommunikation. 

Strategisk kommunikation er en brugsbog, der giver en grundig introduktion til det strategiske arbejde. Bogen har gennem mange år har været brugt i uddannelses- og efteruddannelsessammenhænge og af kommunikationspraktikere. Den hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk i arbejdet med strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde rustes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål. 

Denne gennemarbejdede og udvidede 3. udgave indeholder bl.a. yderligere modeller og nyt indhold om samarbejde med frivillige og branding af NGO’er. 

Strategisk kommunikation for alle kommunikationsinteresserede læsere, der arbejder med, uddanner sig inden for eller har en interesse i arbejdet med strategisk kommunikation i organisationer.

 

 

Vægt 787 g
Størrelse 31 × 172 × 245 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato

Forfatter

Strategisk kommunikation

Forfatter: Mie Femø Nielsen
SKU: 9788750065401

407,95 kr.

Leveringstid: 3-5 Hverdage
Format: Hæftet
Sprog: dan
Sidetal: 372

Kommunikation er i dag et centralt, omfattende og veletableret fagområde i både private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer. Denne bog er til de mange mennesker, der hver dag arbejder med organisationers strategiske kommunikation. 

Strategisk kommunikation er en brugsbog, der giver en grundig introduktion til det strategiske arbejde. Bogen har gennem mange år har været brugt i uddannelses- og efteruddannelsessammenhænge og af kommunikationspraktikere. Den hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk i arbejdet med strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde rustes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål. 

Denne gennemarbejdede og udvidede 3. udgave indeholder bl.a. yderligere modeller og nyt indhold om samarbejde med frivillige og branding af NGO’er. 

Strategisk kommunikation for alle kommunikationsinteresserede læsere, der arbejder med, uddanner sig inden for eller har en interesse i arbejdet med strategisk kommunikation i organisationer.

 

 

Vægt 787 g
Størrelse 31 × 172 × 245 mm
Forlag

Akademisk forlag

Udgivelsesdato

Forfatter